Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har classic chrome, altså store lufthjul. Den er helt fantastisk i ulmende terreng! God demping, lett fremkommelig og stødig. Venner av meg som har andre understell sliter med alt for mye humping, ungen "spretter" nedo bagen. Dette er noe vi ikke opplever i det hele tatt.
Vogna er helt fantastisk!
Eneste som er - den tar STOR plass i bilen. Har golf stasjonsvogn 2014-modell, som har like stor plass bak som en Passat. Når vogna er i bilen er det ikke plass til mye annet det bak. Hvis du har bil og skal bruke den en del - prøv ut med utstillingsmodellene på butikk først. Kjedelig hvis man må kjøpe seg ny bil![]()
Er det svingbare hjul foran på den? Er så usikker om det er best med svingbare, og at det blir kronglete uten?
takker for svar!
Jeg har siklet litt på den med store hjul jeg! Den er jo så lekker!
Men samtidig titter jeg litt på Super Viking
Jeg har født to store gutter, over 4 kilo hver gang. Og de 4-hjulingene blir så tunge med tiden!
Nei, det er ikke svingbare hjul på det understellet. Det er det understellet som ser ut som et retro understell med digre lufthjul.
Jeg er glad jeg ikke har svingbare hjul, har prøvd ei venninne sin med nitro-understell, og føler at det blir litt ustødig på en måte. Ja, det er lett å snu på "flekken", men samtidig så brukte jeg mye krefter i håndleddene for å holde vognen på stø kurs.
På classic chrome de luxe så må man legge litt vekt på håndtaket for å få snudd, men jeg synes ikke det er tungvint i det hele tatt.
Anbefaler å dra til en forhandler av Emmaljunga, slik at du kan prøvekjøre vognene litt. Du finner fort ut hva du foretrekker! ( i tillegg kan du spørre selgerne om hvilken bruk hver og en vogn passer til)![]()
Jeg har classic chrome, altså store lufthjul. Den er helt fantastisk i ulmende terreng! God demping, lett fremkommelig og stødig. Venner av meg som har andre understell sliter med alt for mye humping, ungen "spretter" nedo bagen. Dette er noe vi ikke opplever i det hele tatt.
Vogna er helt fantastisk!
Eneste som er - den tar STOR plass i bilen. Har golf stasjonsvogn 2014-modell, som har like stor plass bak som en Passat. Når vogna er i bilen er det ikke plass til mye annet det bak. Hvis du har bil og skal bruke den en del - prøv ut med utstillingsmodellene på butikk først. Kjedelig hvis man må kjøpe seg ny bil![]()