Emmaljunga Mondial Duo 2014-modell

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Vi skal kjøpe denne vogna i starten av januar, men om det blir 2014 eller 2015-modellen vi kjøper kommer an på om man får litt avslag på prisen på 2014-modellen når vi skal til butikken for å bestilla vognen i januar :-) er det noen som har kjøpt emmaljunga vogn og fått avslag på den vognen utpå ny året? Hvor mye avslag på pris fikk dere?

Utgående modeller/farger pleier å være litt avslag evt. få med ekstra utstyr som stelleveske på kjøpet. 2014-modellene gikk ut i august (2015 kolleksjonen kom ut da) så det er nok ikke så mye å velge mellom på januarsalget. Heldig hvis du får tak i noe kupp på Emmaljunga, det er policy å ikke gi rabatter på disse vognene, da mister forhandleren avtalen sin. Fint å vite for oss som kjøper til full pris :)

Utgående modeller/farger pleier å være litt avslag evt. få med ekstra utstyr som stelleveske på kjøpet. 2014-modellene gikk ut i august (2015 kolleksjonen kom ut da) så det er nok ikke så mye å velge mellom på januarsalget. Heldig hvis du får tak i noe kupp på Emmaljunga, det er policy å ikke gi rabatter på disse vognene, da mister forhandleren avtalen sin. Fint å vite for oss som kjøper til full pris :)
Det visste jeg ikke, men da får vi bare ta 2015-modellen da :-)

Det visste jeg ikke, men da får vi bare ta 2015-modellen da :-)
Kan jo hende du har flaks :) Men da vi kikket på vogn i desember/januar i fjor var det stort sett de i knalle farger som stod igjen og ikke mye å hente på pris. Brukte vogner ligger også relativt høyt i pris så vi kjøpte splitter ny i akkurat den fargen vi ønsket oss :) Den fargen er med videre i 2015-kolleksjonen også så den hadde jeg ikke fått billigere i år heller :p

Masse lykke til- det er svært gode vogner :) :)

Det ble emmaljunga mondial duo 2015-modell på oss :-) vi bestilte i går på babyshop og glemte faktisk å høre om det var mulig å kjøpe 2014-modell litt billigere :-) veldig godt at vognen endelig er bestilt :-)

Vi skal kjøpe denne vogna i starten av januar, men om det blir 2014 eller 2015-modellen vi kjøper kommer an på om man får litt avslag på prisen på 2014-modellen når vi skal til butikken for å bestilla vognen i januar :-) er det noen som har kjøpt emmaljunga vogn og fått avslag på den vognen utpå ny året? Hvor mye avslag på pris fikk dere?
Der vi var lille julaften og bestilte var det 10-20% avslag på 2014.. men veldig få vogner igjen da - utplukket.. det er om høsten de nye modellene kommer sa hun, så da har de litt avslag om de har mye på lager.. vi bestilte 2015 vogn :-D

Det ble emmaljunga mondial duo 2015-modell på oss :-) vi bestilte i går på babyshop og glemte faktisk å høre om det var mulig å kjøpe 2014-modell litt billigere :-) veldig godt at vognen endelig er bestilt :-)
Så flott! :-D

Det ble emmaljunga mondial duo 2015-modell på oss :) vi bestilte i går på babyshop og glemte faktisk å høre om det var mulig å kjøpe 2014-modell litt billigere :) veldig godt at vognen endelig er bestilt :)
Hvor mye betalte dere for den? og hva var med i prisen? Har lyst til å kjøoe den selv :)

Vi betalte 10148,- for vognen og da fikk vi med stelleveske, bagdel og sittedel, understell, regntrekk, myggnett/innsektsnett osv. Hvis du går inn på Emmaljunga.no så og inn på mondial duo så finner du ut hva som inngår i prisen :-) men vognen koster ca. 9200kr uten stellevesken hvis jeg ikke husker feil :-)

Vi betalte 10148,- for vognen og da fikk vi med stelleveske, bagdel og sittedel, understell, regntrekk, myggnett/innsektsnett osv. Hvis du går inn på Emmaljunga.no så og inn på mondial duo så finner du ut hva som inngår i prisen :) men vognen koster ca. 9200kr uten stellevesken hvis jeg ikke husker feil :)
Oki, takk :)

Back
Topp