Emmaljunga med hvitt skinn

Pinnedyret

Forelsket i forumet
Heia folkens :D

Står for tur å kjøpe barnevogn etterhver her nå og så har jeg noen spm. Tenkte å kjøpe den nye bagen til de luxe, med understell av typen svingbare forhjul av typen lufthjul. Meeen, så er det nemlig det at selv om bagdelen er nydelig *smelt* så har det seg slik at sportsdelen består av litt mye hvitt skinn.

Og da lurte jeg på om det er noen her som har hatt denne typen vogn, altså skinnvogna, som kan si noe om hvor skittent det eventuelt blir og om det er lett eller særs vanskelig å holde rent. Tenker rengjøring også, er den vanskelig å gjøre ren eller er det som de sier i butikken, litt vanish og en fuktig mikrofiberklut så er den så god som ny.??

Er helt superfrelst i bagdelen, men kjenner jeg har litt motforestillinger mot sportsdelen :(

Har ikke erfaring, men hvitt blir jo fort skittent, selv om skinn er lett å vaske av. Tenk på at du kommer til å bruke sportsdelen lenger enn bagen :)

Spurte på bebito i Trondheim, men der sa de at sportsdeleb følger bagdelen, men får sende de en Mail å høre. Må uansett sende de en Mail å høre ift leveringsstid ;-) takk for svar da :-D

Back
Topp