Emmaljunga- i beige?

Lykka

Betatt av forumet
Hei dere... 

Nå har det seg slik at jeg har forelsket meg helt i en lys vogn. Emmaljunga mondial duo i beige. Jeg syns den var helt nydelig. Tre ganger har jeg sett på den, og hele tiden tenker den logiske delen av hjernen at det må være helt hull i hodet å kjøpe en lys vogn selv om den er i skinn. Men ...sukk...drømte til og med om den i natt..

Så er det noen som har meninger om dette... errfaringer? Hehe.. så jeg kan tenke på dette noen dager til - og vurdere å kjøpe svart heller?

vi har i hvit skinn men fikk jo ikke noe erfaringer etter 3 turer med den.men elsker den

Lingje84 skrev:
vi har i hvit skinn men fikk jo ikke noe erfaringer etter 3 turer med den.men elsker den

Jeg er så forelsket i den vogna at jeg står å sikler hver gang noen går forbi med den, men vi har valgt en helt annen vogn denne gangen så får jeg heller bare stå der å sikle

Erfaring oh yes;) Jeg solgte sportsdelen før jeg fikk begynt å bruke den. Innbillet meg liksom at skinn var så lett å holde rent. Bagen fikk jeg aldri helt hvit igjen og stellebagen ble ganske ufysen etter hvert.

Det er lekkert, men fy søren så upraktisk. Ihvertfall når de skal ta i bruk sportsdelen. Du kan jo ha babybagen i hvit og sportsdelen i en annen farge, ihvertfall på city crossen:)

Jeg sitter i samme båt som deg. Jeg har nå Emmaljunga city cross, og denne er i sort. Veldig praktisk å lett å vaske. Men jeg lurer på om vi kanskje må ha en ny vogn til neste, om storebror skal ha denne som sovevogn i barnehagen. Jeg har da lyst på TFK i sandfarge. Her igjen sier logikken at det kanskje ikke er så smart, men jeg synes den er så fiiiiiiin. Er så lei av alt det sorte...

Jeg har bestilt emmaljunga mondial i creme leatherette fargen! Den er sååå fin at jeg nesten ikke klarer å bry meg om den blir fort skitten! hehe

tror jeg også har bestemt meg for å kjøpe den likevel..  og heller ha våtservietter klar å tørke av etterhvert...  For den er rett å slett så fin at jeg blir å angre hvis ikke

Hvit vogn høres jo veldig upraktisk ut. Men det er meg da. Jeg ville ikke hatt en Emmaljunga heller om jeg fikk den. Den er forferdelig tung å manøvrere, vanskelig å legge sammen og overprisa. Min mening. 

Lykka skrev:
tror jeg også har bestemt meg for å kjøpe den likevel..  og heller ha våtservietter klar å tørke av etterhvert...  For den er rett å slett så fin at jeg blir å angre hvis ikke

Nei, du blir å angre viss du kjøper den:p Jeg kan nesten vedde hode mitt på at du kun kommer til å tørke over den den første mnd. Dessuten tar ikke våtserviettene dritten. Jeg måtte SKURE den med jif skurekrem og svamp.

Jeg syns også at de lyse vognene er de peneste, men jeg måtte tenke praktisk i valget av farge. Så vi falt på en brunfarge (også Emmaljunga, flower).
Jeg tenkte at jeg får høstbarn og skal trille i sørpe og det blir sprut og søl både høst, vinter og tidlig vår. Og når den skal inn og ut av bil ser jeg for meg at den kan bli litt møkkete. Så jeg orket ikke tanken på å måtte vaske vogna hver gang den brukes i litt dårlig vær. Hadde jeg bodd i syden hvor det er varmt og tørt hadde valget blitt lys. Men jeg føler ikke det passer til den bruken jeg ser for meg blir her hos oss... 

Babylykke81 skrev:
Jeg syns også at de lyse vognene er de peneste, men jeg måtte tenke praktisk i valget av farge. Så vi falt på en brunfarge (også Emmaljunga, flower).
Jeg tenkte at jeg får høstbarn og skal trille i sørpe og det blir sprut og søl både høst, vinter og tidlig vår. Og når den skal inn og ut av bil ser jeg for meg at den kan bli litt møkkete. Så jeg orket ikke tanken på å måtte vaske vogna hver gang den brukes i litt dårlig vær. Hadde jeg bodd i syden hvor det er varmt og tørt hadde valget blitt lys. Men jeg føler ikke det passer til den bruken jeg ser for meg blir her hos oss... 

Jeg tenker det samme. Jeg kjøpe en emmaljunga i sort, fornøyd med den, men den er som sagt veldig tung. Har en venninne som har en citycross og jeg er litt misunnelig på den:)

Når ble emmaljunga tung og manøvrere??
Er kjempefornøyd med city crossen vi har..
selv har jeg svart sportsdel og beige bagdel med sånne søte bamser inni <3
Gleder meg til å bruke den!! syns også at city crossen er genial, siden den bruker kun ene siden av bagasje rommet :)

Har å kjøpt city cross i fargen creme leatherette, måtte bare:) så fantastisk fin!!!! Og tror ikke d blir problem å holde den ren, blir jo midt på vinteren den blir brukt;-) Kjempe lekker , gleder meg til å bruke den:-) Hadde og september barn sist å vogna ble aldri skitten og ser ikke at d kommer til å bli noe problem denne gang hlr!!
Emmaljunga city cross er ei lett vogn og enkel å manovere og legge sammen! elsker emmaljunga!!!

Back
Topp