Emmaljunga- ekstra tilbehør?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Dere som har kjøpt/bestilt Emmaljunga: hva har dere kjøpt med av tilbehør (og det som kan fås i samme farge som vogna) ? Vi med vår/sommerbarn, er det kjekt med den matchende paraplyen feks?

Jeg har ikke emmajunga, men jeg har kjøpt matchende paraply til min vogn. Hørte det var greit å ha til vår/sommerbaby ;) de tåler jo så lite med den sarte huden og det blir jo tungvint å smøre de så mye for korte svippturer, pluss tar en en gå tur eller henger på stranden, så kan den være god å ha for å gi litt ly innimellom ;)

Jeg kjøpte bare stellevesken, alt det andre mener jeg er unødvendig :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Jeg har bare kjøpt edge bag og sittedeltrekk nytt, Stelleveske og eksklusivt fottrekk i samme farge da jeg vil ha det foret og det som følger med Edge er kjedelig. Har ståbrett, hjultrekk og 3 emmaljunga understell fra før:-p.

Sniker fra april ;)
Jeg kjøpte stelleveske i samme fargene som vogna + det nye regntrekket som er kommet til supreme bagene. Har allerede prøvd det på og det sitter supert ift det andre standar regtrekket som følger med ;)

Vi har quadroliften, synst den er genial :)

Jeg kommer til å kjøpe City Crossen, og stelleveske. Har quadroliften, så smetter den inni så babyen kan sove inni der. Trenger ikke en stor baby bag. I tillegg er city crossen mye lettere enn duoen så sparer mye ved å bare kjøpe sportsvognen :)

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Back
Topp