Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen av dere som har erfaring med Emmaljunga Edge Duo og understellet jeg har lagt ved bilde av?Lurte på å kanskje prøve dette fremfor dem uten svingbare hjul, men aner jo ikke om det faktisk er noe bedre
Vis vedlegget 97645
Har ingen erfaring med emmaljunga, men ville helt klart valgt svingbarehjul!
Jeg har det samme, men ikke lufthjuldet valget fantes ikke når vi kjøpte for to år siden!
Men vi har vært kjempefornøyd, er så mye lettere å trille enn de tunge vanlige 4-hjulingene!! Men vi kjøpte første årsmodell, så vi fikk et par "barnesykdommer", men det har vi fått fikset og reparert, og det er nok utbedret i de nye! De kjennes faktisk bedre ut bare når jeg prøver i butikkenjeg ville valgt det med lufthjul hvis jeg skulle kjøpt nå!!
Har med svingbare fremhjul men ikke lufthjul. Veldig fornøyd så langt![]()
Har akkurat kjøpt vogna med det understellet du har lagt ved, nå er ikke gutten ute enda. Men gleder meg til å bruke den, den virker veldig fin og er kjempe lett og trillekunne aldri tenkt meg fire faste hjul.
Vi skal ha faste hjul, pga planer om å bruke den mye på tur(grus, ujevnt underlag) og damen i butikken mente det da var bedre med faste. Også bor jeg i nord, og hørt faste hjul er bedre mtp snømen tror svingbare hjul er veldig behagelig, likte det når jeg prøvde i butikken
![]()
Jeg elsker vogner med svingbare hjul!
Vil tro det ikke har så mye å si ifht den med faste hjul, da man kan låse forhjulene i rett stilling, og forhjulene har en god størrelse. =)
Mye mye mye bedre med svinghjul enn bare faste. Synes det er mye lettere å styre vognen, spes i trange butikker
Jeg har svingbare hjul til min Emmaljunga og det er jeg SÅÅÅ glad for! Eneste grunnen til å ikke velge det er om du bor et sted med grusvei og to meter snø og aldri har vogna inne på en butikk e.l.
Jeg kjører buss med vogna nesten hver dag og sving på hjula er gull verdt da.
Jeg ønsker meg akkurat samme vogn, men ønsker å bruke den på grusstier i turområdet forholdsvis ofte... Vil helst ha svingbare da dette er lettere og vil trolig være bedre for skuldrene ettersom det er en del bakker her og vogna er vel ganske så tung
Hun jeg snakket med i butikken sa at det er bare å stille vogna inn i rett høyde for deg så har det ingen/liten påvirkning på skuldreneJeg ønsker meg akkurat samme vogn, men ønsker å bruke den på grusstier i turområdet forholdsvis ofte... Vil helst ha svingbare da dette er lettere og vil trolig være bedre for skuldrene ettersom det er en del bakker her og vogna er vel ganske så tung
Jeg tror det kommer an på hvilken årsmodell du har??? Lurer på om det kan være 2010 de byttet feste? Prøv å Google det, sikkert noen som kan detteEr det noen av dere som vet om f.eks babybager og sportsdeler som et et oar år gamle passer på nyere svingbare understell?![]()
Jeg tror det kommer an på hvilken årsmodell du har??? Lurer på om det kan være 2010 de byttet feste? Prøv å Google det, sikkert noen som kan detteeller ring en forhandler i morgen
![]()
Er det noen av dere som vet om f.eks babybager og sportsdeler som et et oar år gamle passer på nyere svingbare understell?![]()
Ut fra Emmaljungas nettsider skal de svingbare hjulene være låsbare, men tenkte jeg skal stikke innom en forhandler i nærheten for å teste litt![]()