Emmaljunga edge sportsdel

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Noen som aner om man får kjøpt kun sportsdelen og i så fall hvor? Vi har en edge med to understell og hadde vært lettvint med en sportsdel til for å bruke i bhg. Vi har så mange vogner med lufthjul og pga vedlikehold så vil jeg ha punkteringsfrie i bhg. Klimaet her gjør at luft siger ut av absolutt alt, til å med biøene nå fylles med jevne mellomrom. Dette har det ene edge understellet vårt. Har sett på finn men der selger de kun hele vogner.

Hørt med butikker? Vi har edge underdel, men annen dyp og sportsdel. Det kjøpte vi i butikk[emoji4]

Ok. Er ett stykke til nærmeste butikk her. Så får ringe å høre. Vurderer å ringe svigers som er Karlstad for å høre der også.

Noen som veit om andre sportsdelen som passer til edge understell? Lett å finne sportsdelen til andre emmaljunga vogner.

Jeg tror city cross passer. Jeg hadde i hvert fall cc bag til nr 1 på classic sportsvogn/understell. (Finnes ikke mer) Og den gamg var det likt feste tror jeh. Men er noen år siden, så mulig jeg husker feil. Kan du ikke ringe noen som selger emmaljunga og høre?

Back
Topp