Emmaljunga edge duo

*MammaLykke*

Glad i forumet
Lurer på om jeg skal kjøpe den i ettermiddag...
Noen som har erfaringer med denne? :)

har ingen erfaring med vogna - men var og så på den igår - utrolig fin vogn[:)]

Vi kjøpte den til nr. 1, og vi gleder oss til å bruke den når nr.2 kommer. Vi er veldig fornøyd. Det er jo ikke den minste vognen, og den tar litt større plass enn de små vognene gjør når den blir slått sammen.

MEN den er utrolig god å trille, kan snu håndtaket på vogna slik at du skifter bagretning mens du kjører og veldi stabil.

Som sagt veldi fornøyd.

Jeg har akkurat kjøpt den.. Er kjempefornøyd[:D] Den er stor, tar litt plass i bilen, men den er ikke tung.. Jeg klarer å løfte den uten problem.. Lurer på om dette har med hva slags understell en bruker.. For jeg ser flere sier den er tung..

Men vi er kjempefornøyd, gleder oss til å bruke den[:D]

Vi skal også kjøpe denne, grunnen til det er at bagen og vogna er såpass stor.
Her hjemme er både mamma og pappa godt oppe på 180 stige når det kommer til høyde,
så vi trenger ei vogn som er høy og god, og ikke minst haar plass til en baby som kommer til å væra lang og [:)]

Hva er forskjellen på edge duo og mondial duo da? Noen som vet?

Tusen takk for fine svar!! [:)]

Har lyst på denne vogna jeg og....godt å se noen snakke FOR vogna [:)]

Har ikke erfaringer annet enn at alle jeg kjenner som har denne er veldig fornøyd! Vi skal også ha den. Angående tyngde: Sportsunderstellet er tyngre enn de to andre understellene. Vi skal ha den fordi den er stor og stødig, og vi vil gjerne ha stor bag. Sensommerbabyer har jo den siste delen av bagperioden sin på vinteren, og da er det greit å ha god plass til pose og klær nedi bagen. Og så synes jeg den er superfin! [:)]

Flotte vogner begge 2... Tror jeg heller kommer til å velge mondial og kjøpe den i sverige isteden.. :)
De er ganske så like ja, har sjekket grundig opp idag! [:D] 

Jeg skal edge duo. Skal til sverige i morgen for å kjøpe eller bestille [:D]

Hvor drar du da?? [:D]

Jeg skal også ha edge duo. Min søster har mondial og er veldig fornøyd med den i alle fall. Jeg har sendt mail til barnens hus i østersund, så de har bestilt vogn til meg som kommer om ca 3 uker. Vi drar vel over grensa å kjøper den i april en gang tror jeg. 

ORIGINAL: carina marie

Hvor drar du da?? [:D]

Jeg regner med at vi drar på babyproffsen på nordby [:D] regner ikke med at prisen varierer så mye fra kattis baby shop eller hva det heter [;)]

Jeg har også valgt Edge Duo... Den som jeg følte passet best til meg.. :) Har bestillt den i sverige så gleder meg til å få den hjem i juni....

vil også ha denne vogna... er så surt at de ikke kan sende disse vognene.. såvidt jeg forsto så er det emmaljunga selv som har bestemt at man ikke har lov til å frakte emmaljunga produkter... å så er det så langt å kjøre for oss som bor på vestlandet. vil lissom ikke spare noe på å kjøre helt til sverige..

Meeeen.. fikk et tips i dag.. se på danske og tyske sider.... de tyske sidene var bare å gi opp, men fant i danmark.. 5800 danske kr for edge... er jo ikke så ille det da... skal til danmark en tur i juni, så kanskje vi får med oss en vogn på vei hjem...!! får prøve å overtale gubben..:)

Argh...trodde vi hadde bestemt oss for Emmaljunga City cross...men klarer ikke helt å slå meg til ro med valget...[&:] City cross, edge duo, city cross, edge duo...puh!

Back
Topp