Emmaljunga edge duo..

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
vogna står klar, men jeg skjønner ikke helt hva som er bak og frem på den, bagge kan jo klikkes på begge veier, og håndtaket snus begge veier. Brems på begge sider. men på ene siden er det en stang på tvers over bremsa.. så er det den siden som EGENTLIG er bak eller?!

og synes den er så svær selv om man slår den sammen..

om noen skjønner.. kan prøve å ta bilde om dere ikke skjønner..

Hmmm... har den jeg også, men har egentlig ikke tenkt over hva som er bak eller fram!!
Den er svær, men utrolig stødig og god å trille[:D][:D]

ORIGINAL: Perni

Hmmm... har den jeg også, men har egentlig ikke tenkt over hva som er bak eller fram!!
Den er svær, men utrolig stødig og god å trille[:D][:D]

haha, har lurt veldig på det, siden den ene siden har den stanga over bremsa, og der har jeg hengt navneskiltet... en vei på understellet må jo være bak og ene siden frem... også kan man endre som man vil..

*sniker*

Vi har Edge Duo, og nå ble jeg jaggu usikker på dette med bak/frem jeg også. Men altså: BAK, er det ved din side tenker du på?
Hehe, skjønte ikke dette helt, jeg.[:)] Trodde ikke det var noe foran og bak!

Og ja, vogna er kjempestor, men makan til robust vogn har ikke jeg funnet. Den har tålt snø og skare som bare det, og fortauskanter er lett match.

Tror du blir fornøyd [:D]

ORIGINAL: *Sebastians mamma*

Snik fra september08

Har den vogna..[:)] Skjønna ikke kordan handtaket kan vær begge veia? Handtaket hær står den eine veien, men kan justeres i høyden. Eineste måten handtaket e på andre sida e når understellet e nedslått.
Stang tvers over bremsa? Hær e bremsa på de 2 hjulan som e på samme sida som handtaket (men d sier vel sæsjøl..[;)])

Vogna e litt stor og tung, ja.. men veldi go å trill og stabil. [:)]

Du kan velge hvilken vei håndtaket skal gå.

ORIGINAL: *Sebastians mamma*

Snik fra september08

Har den vogna..[:)] Skjønna ikke kordan handtaket kan vær begge veia? Handtaket hær står den eine veien, men kan justeres i høyden. Eineste måten handtaket e på andre sida e når understellet e nedslått.
Stang tvers over bremsa? Hær e bremsa på de 2 hjulan som e på samme sida som handtaket (men d sier vel sæsjøl..[;)])

Vogna e litt stor og tung, ja.. men veldi go å trill og stabil. [:)]

Hmm,skikkelig dårlig å forklare. Skal ta bilde i morgen og legge ut :-)

Kjøpte den fordi jeg vet den er stabil og slikt, så regna med den er god å trille også!!! Har heldigvis kjøpt en liten trille vi kan bruke om vi skal i bil og slikt.. så man slipper å drasse på den store vogna her :-P

Back
Topp