Emmaljunga edge duo..

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Noen som har denne? kjøpte den nettopp brukt 2012 modellen da... Men syns den virker så STOR og tung ut.. hva er deres erfaringer er dere fornøyde eller ?? og går det an å få håndtaket ned? er så lav jjeg så føler meg så liten på sia vogna på en måte :p

Ang håndtaket kommer det an på hva slags understell du har. Er vel enten teleskop eller sånn du bøyer ned ved hjelp av knapper på siden :)

Jeg er veldig fornøyd med min fra 2012, den er stor og tung, ja, men greit for vårt bruk :) men med ne to skal jeg ha Mb urban jungle også for å bruke på kjøpesentre og reiser :)

Elsket min edge duo! Den var fra 2011 da men for en vogn! Hadde jeg ikke fått tvillinger som barn nr 2 (og 3) hadde jeg aldri solgt den! :) Hvilket understell har du da? De skal gå å stille alle sammen tror jeg. Vi hadde sportsunedersell med teleskopstyre. Det vridde man på siden av styret og stilte opp/ned. Det er ei robust vogn men jeg løftet den inn og ut av bua hver dag og er ikke spesielt stor eller sterk:)

Jeg personlig forstår ikke hva som er så fantastisk med emmaljunga. Har akkurat samme erfaring som HI: stor og tung vogn!! Finnes mange bedre vogner enn emmaljunga :) er selv veldig fornøyd med mountain buggy :)

Den er jo ganske stor og tung, men stabil og god å trille. Nå som lillemor er ett og et halvt har hun fortsatt god plass og vogna står stødig, er ikke redd for at ei lita mus med "mark" i rompa skal dette ut av vogna når hun ligger ute og sover. Kjempe fornøyd med vogna mi :)

Ja, den er stor og tung.

her valgte vi city cross istedet, søstra mi valgte edge, men måtte selge etterhvert :P alt for tung og stor :P

jeg derimot, elsker min city cross :D

Har årets utgave av egde duo og skjønner ikke dette med alle sier den er tung....

God å trille og ikke tung å ta ut og inn av bilen synes jeg da.....

Har 2008 model som nå brukes til tredje barn ig har aldri vært inne på tanken å bytte vogn. Elsker den.
Har teleskophåndtak og det står på laveste og er helt perfekt å trille, og jeg er bare 158cm :)

Har en fra 2011 og syns ikke den er tung. Den er stor ja, men det syns jeg bare er positivt. Har teleskophåndtak jeg også, er ganske høy så vet ikke hvordan vognen er for de litt lavere. Stabil og god vogn som hvertfall passer ypperlig for meg som går mye tur på golfbanen.

Har ikke prøvd å trille enda skal prøve imorgen ! Jeg fikk justert håndtaket ihvertfall måtte skru på noe greier å dytte den nedover ! Så nå virker den litt bedre ! Syntes baggen er stor og god ja. Men nå liker min 2 mnd gammel baby best og ha det trangt da.. så kan jo bli spennende å se .. noen som vett om det går å kjøpe nytt handle nett under sånn du knepper på ? Så den var litt ødelagt.. og om det går å kjøpe adapter til maxi cossi bilstol ? ; ) takk for svarene :)

Vi har også hatt edgen.
2009 modell da.

Ja den er litt tung, men den er stabil og stødig. I tillegg får man med seg en god del under vogna ;-)
Det er ikke alltid mulig med andre mindre vogner ;-)

Vi hadde hund da vi skulle kjøpe vogna, og var avhengig av en stødig vogn.

Nå har vi ei babyjogger city elite stående, men blir mindre og mindre brukt den og. Men nå er yngste her snart tre år da ;-)

Har 2015 modellen men jeg synes ikke den er tung i det hele tatt, lett å ta fra hverandre å inn i bilen i to deler, elsker den vognen :D

Har ikke prøvd å trille enda skal prøve imorgen ! Jeg fikk justert håndtaket ihvertfall måtte skru på noe greier å dytte den nedover ! Så nå virker den litt bedre ! Syntes baggen er stor og god ja. Men nå liker min 2 mnd gammel baby best og ha det trangt da.. så kan jo bli spennende å se .. noen som vett om det går å kjøpe nytt handle nett under sånn du knepper på ? Så den var litt ødelagt.. og om det går å kjøpe adapter til maxi cossi bilstol ? ; ) takk for svarene :)
Jeg syns ikke vognen var så tung når bagen var på. Syns den ble mye tyngre med sportsdelen. Tror du skal kunne få ny nett under ja. Er bare å gå til en emmaljunga forhandler, så hjelper de deg. Og ja, du får adapter til maxi-cosien.:)

Har 2014 mod. Elsker den vognen. Datteren min ble født i 2013 og vi hadde en annen vogn før. Men angrer ikke ett sekund på at jeg bytta.

Jeg har emmaljunga mondial duo (så og si lik vogn). Er kjempe fornøyd. Har testet mountain buggy, tfk og flere babyjogger vogner. Foretrekker framdeles min emmaljunga. Den er stor, men stødig.

I bhg har vi opplevd at flere trehjulinger har veltet av seg selv. Så ville styrt unna vogner med 3hjul..

Jeg har edge duo 2015 modell og jeg var så heldig at jeg kunne gå inn i en vognforetning å velge akkurat den vognen jeg ville ha uavhengig av pris da det var en gave. Jeg testet mange alternativ, stilte spm til forhandleren og endte tilslutt opp med edge. Er kjempefornøyd, vogna er ikke noe tung, understellet romslig, og det er en stabil og stødig vogn. Gode garantier, stor og romslig bagdel, stellebag med god plass og muligheter for ekstrautstyr var et stort pluss for min del.

Back
Topp