Emmaljunga edge duo

November14

Blir kjent med forumet
Hei, har fått tilbud om å kjøpe en emmaljunga edge duo vogn, med alt av tilbehør, sportsdel og sportsunderstell brukt til kr. 5000.

Skal dra å se på den snart. Hvis alt ser bra ut og den ikke er slitt vurderer jeg å kjøpe den. Er det noen som har erfaringer med denne vognen?

Hva synes dere om prisen på brukt vogn? ser at den koster ny 9345 kr.

Hørtes ut som en God pris, vist ikke vogna er alt for mange år gammel?
Emmaljunga er en vogn med god kvalitet så du får den jo i såfall til nesten under halv pris :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tror det er den broren min har, de er kjempe fornøyd utrolig god vogn. Det eneste minuset er at den er litt tung ;)

Veldig fornøyd med min :) Jeg har understell med 4 faste hjul (ikke sportsunderstellet) Kjempefin til turer i terreng og ikke verst på shopping heller :) Den er jo veldig stor (og tilhørende tyngde) men absolutt verdt det til mitt bruk. Forseggjorte er dem også. Lykke til i valget :) Jeg ga 8695,- for min vogn for 2 mnd siden her i Norge.

Sent from my iPhone using BV Forum

Classic chryptonite er understellet på min ser jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg elsker min, og om den ikke er veldig slitt og gammel så syns jeg ikke prisen var ille, ser du litt på finn ser du jo fort hva de brukte er priset med, kan jo hende du kan prute litt.... :p

Men som skrevet over her, vogna er litt tung, men det har aldri plaget meg iallefall :)

Det er en super vogn! Vært knallfornøyd med den:) Syns prisen var grei om den er relativt ny:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hvilken årsmodell er det?

Vi har samme vogn, er brukt til to barn, og vært veldig fornøyd. Litt tung ja, men andre ting veier godt opp ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Synes det var dyrt jeg. Har sett mange som selger akkurat samme vogna billigere enn det både på finn.no og facebook.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er en kjempe god vogn. Hvilken årsmodell er det?
Er det en nyere modell som er lite brukt vil jeg si prisen er grei. Hvis det er en eldre vogn som er godt brukt ville jeg ikke betalt så mye :)
Lykke til meg vogn kjøp :)

Jeg kjøpte min Emmaljunga Edge Duo i 2011(rundt 9500,-) med teleskop håndtak (husker ikke hvilket understell er det), 4 faste hjul, og varekurven av stoff. Er kjempe fornøyd med denne. Men den er litt stor, så går ikke inn i alle biler - jeg har stasjonsvogn - masse plass.

Back
Topp