emmaljunga edge duo?

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei noen som vet hva som følger med ved kjøp av denne vogna?
følger det med stelleveske liksom el må man kjøpe dette utenom.

lønner det seg å dra til svergie å kjøpe, el er d like greit å kjøpe her i norge?

andre enn meg som enda ik har fått somla seg til å kjøpe vogn?;)

lønner det seg å dra til svergie å kjøpe, el er d like greit å kjøpe her i norge?

Vi kjøpte city cross PP i Sverige. Da fulgte det med stelleveske, parasoll, regntrekk, solskjerm, myggnetting, spray til dekk, beintrekk pose til sittedelen på vogna:)

Vi kjøpte city cross PP i Sverige. Da fulgte det med stelleveske, parasoll, regntrekk, solskjerm, myggnetting, spray til dekk, beintrekk pose til sittedelen på vogna:)

oi såpass,da fikk dere med mye syns jeg;)
til hvilken pris da? vi vil ha edge duo vi, litt redd de ik har den vogna jeg vil ha i svergie.

oi såpass,da fikk dere med mye syns jeg;)
til hvilken pris da? vi vil ha edge duo vi, litt redd de ik har den vogna jeg vil ha i svergie.
Vi kjøpte den i februar. For 8500kr. De bestilte den jeg ville ha mot egenandel:) hadde vi kjøpt det jeg fikk i Sverige i Norge hadde det kommer på 12459kr

Vi kjøpte den i februar. For 8500kr. De bestilte den jeg ville ha mot egenandel:) hadde vi kjøpt det jeg fikk i Sverige i Norge hadde det kommer på 12459kr

aha så de kan bestille ja, ønsker meg sånn edge duo som er rosa,hvit og svart;)
lønner seg kanskje dra til svergie da, kjøper vi vogna her koster den 8199, å da er det vel kanskje bare vogna da.

du heter forresten det vi skal kalle jenta vår;) maiken nydelig navn;)

Kattis babyshop har de fantastisk service, og de hjelper deg med det du lurer på! Aldri fått samme servicen på noen barnebutikker her i Norge... enda..
Der fikk jeg beskjed om at jeg kunne (og aller helst og faktisk) sende de mail for å bestille vogna, slik at jeg slapp å komme til de for både bestilling og henting.. Det er av flere grunner, men mest kanskje fordi de da har det skriftlig hva du bestiller.
De selger også i slike pakker, som Maiken beskriver over her, til en mye billigere penge enn her hjemme. Du sparer helt klart på å kjøpe der om du ikke bor så langt unna :)
På vogna vi så på kunne vi spart ca en tusenlapp, så det er helt klart penger å spare!
Så hvis du vet hvilken du vil ha, ville jeg sendt de en mail og bare hørt med de ang leveringstid, pris og annet du måtte lure på :)

Vi endte opp med å kjøpe brukt vi da, og sparte enda mer penger på det :p hehe..

Vi kjøpte edge duo hos Barnevognservice. For 7200,- fikk vi vogna med regntrekk og myggnetting, samt sportsvogndel og fotpose. Stelleveske fulgte ikke med. God service, de monterte og ga "opplæring" i funksjoner osv.

Vi kjøpte emmaljunga city cross på barn&utstyr. Fikk med bag, sportsdel, stelleveske, regntrekk, fottrekk og parasoll. Betalte 9000,- :)

syns det er vanskelig å finne priser på nettet å sånn jeg.
edge duo er en vogn vi ønsker å kjøpe helst......

Priser ser du nok lite av på nett, rett og slett fordi det er forskjellige priser fra sted til sted. Send en mail og spør om pris på de respektive steder, om du vet hva slags vogn du vil ha. Produktkataloger kan du jo finne både på nett og i butikker, slik at du kan se hva slags versjoner som finnes :)
Eller på hjemmesiden til Emmaljunga har de en fin oversikt over modellene.
Husk at du kan selv kombinere overstell og bagdel slik du ønsker :)

Gå inn og sjekk på emmaljunga.no.
Det er billigere i Sverige, men skjer det noe med vogna må du også dit for å ordne den. Det er jo egentlig greit hvis du bor nærme, men bor du langt unna sparer du ikke noe på det hvis du tenker bilkjøring og innkjøp sammenlignet med Norge.

Gå inn og sjekk på emmaljunga.no.
Det er billigere i Sverige, men skjer det noe med vogna må du også dit for å ordne den. Det er jo egentlig greit hvis du bor nærme, men bor du langt unna sparer du ikke noe på det hvis du tenker bilkjøring og innkjøp sammenlignet med Norge.
Alle som selger Emmaljunga har service i sine butikker, uansett innkjøpssted så vidt jeg har hørt. Jeg har i alle fall fått service i butikk her, selv om jeg har kjøpt brukt vogn...

sendte en mail til den kattis i svergie , fikk mail tilbake raskt hvor de svarte på mine spm;)

emmaljunga edge duo med stelleveske bare kostet 8390 kr i svenske, altså 7790 kr i norske.....

tror jeg skal forhøre meg litt her i norge oxo,før jeg bestemmer meg.
den vogna vi ønsker /den fargen var en gammel farge:( så kanskje jeg må finne en annen.
men de har jo så mange fine;)

Alle som selger Emmaljunga har service i sine butikker, uansett innkjøpssted så vidt jeg har hørt. Jeg har i alle fall fått service i butikk her, selv om jeg har kjøpt brukt vogn...
Vennina mi måtte hvertfall tilbake til Sverige.

Back
Topp