Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi endte opp med å bestille Emmaljunga Duo vogn, men en av de lettere modellene(pakke med blant annet stelleveske, regntrekk, myggnetting, hel kurv under,lufteluke, parasoll, solskjerm, soltrekk(innebygd), myggnett innebygd), trekk til føttene når ungen blir så stor at den kan sitte i det større setet, bag, madrass, og sete for når barnet blir større). Samt adapter til maxi cosi bilstol og maxi cosi bilsetet.
Vognen vi valgte kostet 8900 på den butikken i Strømstad(hjerneteppe!). 250 for adapteren til bilsetet dersom vi kjøpte maxi cosi setet der. Husker ikke hvor mye det kostet for bilsetet jeg....
Hvis noe skulle skje med vogna så er de forpliktet til å reparere vogna der de selger Emmaljunga vogner. De kan imidlertid ta betalt for aribeidstid med vogna hvis de er vrange på det. Det er 2 års garanti på vogna.
Vi betalte 8200 for vogna med alt som du også fikk med og hvis vi kjøpte Maxi cosi sete (som var på tilbud) så fikk vi med adapter gratis. Her også tar de inn vogna hvis noe skjer, reparerer den gratis. Og hvis vi må sende den inn så får vi låne vogn![]()
Hvor kjøte dere vogna?
Den vi har sett på het Emmaljunga City Cross. Blir jo MYE billigere å kjøpe dette i Norge hvis det er i Norge du har kjøpt det... Vi har ikke gjort mer enn å bestille vogna, men den kan alltids avbestilles.
Var i Norge jaen lekebutikk på Hamar i Hedmark.(lekehuset tror jeg den heter) Vi har ikke bestilt city cross'en da, men vanlig classic cryptonet(?) understell. Så kan jo hende den blir dyrere med det andre understellet, det vet jeg ikke
hvilket Maxi cosi sete bestilte dere?
![]()
Vi kjøpte maxi cozi cabriofix på Torshov. Tilbud der nå![]()
Jeg er litt usikker på om jeg skal ha edge duo eller city cross, hva anbefaler dere og hva er grunnen til deres valg av barnevogn?
Jeg er litt usikker på om jeg skal ha edge duo eller city cross, hva anbefaler dere og hva er grunnen til deres valg av barnevogn?
Hvor mye betalte dere?![]()
Jeg velger Edge duo fordi man kunne velge mellom fire understell.vi valgte classic understell fordi den har luft hjul og større hjul enn city cross (bor der det er grusvei), justerbart håndtak (teleskophåndtak funker ikke for meg siden jeg er så lav), vugge funksjon på bag, følger med både bag og sportsdel, stål kurv under. Liker ikke tanken på at kurven under skal bli gjennomvåt etter jeg har gått i snø osv for å så dra den med inn i bil eller hus..![]()
Vi hadde Edge Duo som første vogn sist, og jeg liker den veldig godt som bagvogn for den er stødig og stabil. Men den er fryktelig tung, så den ble solgt da vi gikk over til sportsdelen. Har hatt flere typer Emmaljunga etter det og elsker vognene derfra, men denne gang blir det nok mest sannsynlig en City Cross pga den er nesten 7 kg lettere enn Edge. Ender vi opp med Edge blir det i allefall ikke sportsunderstellet siden det er tyngst, så liker jeg bedre sånne "knekk-håndtak".