Emmaljunga edge duo

Lady Raven

Betatt av forumet
Er det noen som har bilde av denne vognen med sittedelen og fottrekket på? [:)]

Har og hørt noen si at det er en ryggklaff i bagdelen på den, men finner ikke noe om det på emmaljunga sine sider, noen som har bilde av det også? [8D]

Det er ikkje ryggklaff i vår emmaljunga bagdel (tror eg), lenge siden den var i bruk.

Har ikkje bilde her,men er sånn ryggstøtte i vår bag- vognen er fra 2005[:)]

Vi har emmaljunga edge duo. Det er en ryggklaff i bagdelen, under madrassen. Bare en sånn stålting tror jeg,lenge siden jeg har brukt den[8D]
Finner ikke noe bilde av lillegutt i bagdelen eller i sportsdelen med fottrekket på. Hva lurer du på ang det fottrekket?[:)]

Hehe,nei i bagdelen er det ikke det, de stålgreiene er der for å holde hele greia stabil[;)]
Men i sportsdelen er det seff ryggklaff, 4 eller 5 posisjoner tror jeg?[:)]

Er ryggdel både i bagen og sportsdelen

ORIGINAL: Lilletrille

Hehe,nei i bagdelen er det ikke det, de stålgreiene er der for å holde hele greia stabil[;)]

jo i bagdelen under madrassen er det en del du kan løfte opp og sette den opp. det er bare et hakk. Har emmaljunga duo edge kjøpt i mars 2010

Jo i bagdelen er det det, jeg har brukt den. Jeg tenker ikke på den stålgreia i ramma, men det er noe annet der, kan hende det er noe annet enn stål, men ryggklaff er det.

BS vil ikke lenger ligge i vogna vi har når han er våken (Har emmaljunga smart duo).
Han vil bare opp og se rundt omkring, hehe.

Men han er så liten enda at han bare "forsvinner" nedi sittedelen og da ser han jo heller ikke noe ut. Så tenkte kanskje det hadde vært bedre med en sånn ryggklaff i bagdelen, sånn at han kan være litt oppreist og se ut mens vi triller.

Ang. fottrekket så syntes jeg bare det var så stygt på smart duoen og lurte derfor på om det var penere på edgen [8D]

Vi har Emmaljunga Edge Duo 2010 modell, og der er det en liten ryggklaff i bagdelen som kan settes opp.

Legger med noen bilder.

Også ett av sittedelen med fottrekket [:)]

Kødder dere? Seriøst[>:] Så sløvt av meg at jeg brukte den bagen i 7-8 mnd og aldri visste om den klaffen[8D]
Snuppa satt fra hun var 5mnd også[&:]
Jaja, da har jeg lært noe nytt i dag ogsågitt[:)]

Men er det kun på de nyere modellene kanskje? Vår er fra 2009...

Nope, var rygg i min emmaljunga også, og den var 2007-modell[:)]

Jeg har på min 09-mod [:D]

Back
Topp