Emmaljunga edge duo

Lykkemamma1

Glad i forumet
Noen som har denne? Jeg lurer på om det er riktig at selene på den skal sitte over hodet? At de ikke kan senkes på noe vis? ser jo ikke akuratt ut som de er behagelige der de er
 
Sikkert over skuldrene hun mener. [:)]
 
Tror dem sitter fast oppe! Vi har Scutter og der er dem også høye! Blir nok bedre når ungene blir større!
 
 
Ping!!
Jeg hadde to punkter i sittedelen selene kunne komme ut. Altså under hverandre... Om du skjønner.
Brukte også Quadroliften som sittepute slik at han kom høyere opp.
Var Mondialen da, men sittedelen er den samme.
 
De sitter ganske høyt oppe. Men jeg synes de passet veldig bra når småen rundet året [:)]
Kan jo bruke bagdelen en stund, siden man kan heve ryggen.
 
Back
Topp