Emmaljunga edge duo vs city cross

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Hvor mye lettere å håndtere er cc? Det er jo bare 2.1 kg forskjell med sportsdelen på.

jeg synes de er omtrent like lette å håndtere, men foretrekker edge pga stor og romslig bag =) Synes også den er penere... Understellet (sport) er jo like bredt så vidt jeg vet, så da synes jeg ikke bag/sportsdel påvirker så mye =)

Kommer ann på deg :) Om du er høy eller lav :) Jeg er liten av vekst så edge duo ble alt for stor for meg.. city crossen er akkurat passe :) Og tro meg, den er tung nok når den skal ut og inn av bilen :P Bagen i cc var mer enn stor nok for vårt bruk :) men så er ikke jennie så stor av vekst :)

Har City Crossen, søstera mi hadde Edge, og den var gruuusom syns jeg. Jeg er ganske liten og svak :P Så det å løfte Edgen opp i bilen.. :P Bah!

Du må bare prøve tror jeg =) :)

jeg og to venninnner har valgt CC. ingen av oss er noe større enn ca 170 max. så mulig noe med det også.

Jeg har iallfall valgt den pga størrelsen og kg. hvor lett den er å legge sammen/opp, str sammenlagt ++

Jeg tenker så som så at vogna skal bæres mye inn og ut av bilen, opp/ned trapper, inn /ut av steder ol. så jo mindre og lettere vogna er, jo bedre må det jo være.

City bagen er jo bare 3-4 cm mindre, og dermed tenkte jeg at jeg heller ville ha en lettere vogn, enn de cm...

Har edgen nå, og bor i 4. Etasje uten heis. Sååå lei av å bære vogna opp og ned :p

Hadde valgt city cross.Jeg har egde og syns den er tung og stor.

Back
Topp