Emmaljunga Edge (Duo S)

-ftwx-

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Ser at bag er 75 cm.
Kan man "sette opp ryggen" på bagdelen?

Og er det en vogn du anbefaler? :)

Vingler mellom, den, super nitro, mondial deluxe, og super nitro… Forstår dere? håpløst
 
Ja det er en sånn liten plate man kan sette opp :) så blir det en liten "rygg". Jeg elsker Edge, men det er jo en smakssak. Noen syntest de blir litt tunge i lengden. Inn og ut av bil osv, men kommer litt an på hvilket behov du har også :)
 
Har Edge duo s jeg og :) Brukte ryggstøtten i baggen ca 2 ganger ;) Når det passet å bruke den var det så og si på tide å bytte til sportsvogn.... Den er helt lik mondial deluxe da, bortsett fra designet :) Du kan velge edge-baggene på deluxeunderstell og motsatt ;) Men jeg er utrolig glad i mine svingbare forhjul!! :)
Er veldig fornøyd med vognen :D
 
Har Edge duo s jeg og :) Brukte ryggstøtten i baggen ca 2 ganger ;) Når det passet å bruke den var det så og si på tide å bytte til sportsvogn.... Den er helt lik mondial deluxe da, bortsett fra designet :) Du kan velge edge-baggene på deluxeunderstell og motsatt ;) Men jeg er utrolig glad i mine svingbare forhjul!! :)
Er veldig fornøyd med vognen :D
Hvordan er den å trille på snø og i terreng generelt?
 
Hvordan er den å trille på snø og i terreng generelt?

Har ikke brukt den noe særlig på snø enda, tok den i bruk i mars... Så det vet jeg ikke... Den kommer seg godt frem på grusete stier, og blir det for tøft for den, låser jeg hjulene, så går det fremover uansett :) Men det er ikke så mye fjæring på hjulene, så om du skal bruke den mest i ulendt terreng hadde jeg tatt ett annet understell...
 
Jeg hadde Edge Duo med Duo S understell. Ville ikke hatt det understellet igjen. Var ikke fornøyd i det hele tatt:( De svingbare forhjulene bråket noe forferdelig på asfalt og var ikke noe gode på grusvei eller om det lå steiner på asfalten. Ikke fungerte den noe særlig på snø heller..

Men selve vogna var perfekt:) Skulle jeg hatt et barn til hadde det blitt samme vogna men med sportsunderstell

Duo S er veldig kjekt innendørs da. Kjempegod å trille på kjøpesenter. Enkel å svinge med osv.
 
Back
Topp