Emmaljunga edge duo combi....

C78

Glad i forumet
Er det noen som vet hvor de kan ha denne vognen på tilbud? (Tenker først og fremst på Bergen.)

fikk den til minus 20% vi på O.Olsen&co. aner ikke om dem har den butikken i Bergen da.
vi kjøpte den på Forus like ved Stavanger.

Jeg også fikk 20% avslag på baby miljø i stavanger pgs fjorårets farge.

ORIGINAL: Nesing

Jeg sendte mail til Kittys babyshop (eller noe i den duren, husker ikke helt hva butikken heter) for en stund siden, en butikk i Strømstad, og vognen kostet nøyaktig det samme der som hjemme i Norge. Jeg ville uansett ikke ha Emmaljunga da jeg til slutt skulle bestemme meg, men det er ulike grunner til det. [:)][;)] 

hvilken vogn har du da Nesing?  Jeg har tenkt på emmaljunga eller simo

ORIGINAL: JanuarGullet

Jeg har sett på noen vogner. Og har mer eller mindre bestemt meg for Emmaljunga Egde Duo.. 2007 mod koster 7500,- da.. Så regner med jeg kjører til sverige...

selv om de koster omtrent det samme i sverige så har man jo kursen man sparer en del på [:)]

"slettet"

jeg anbefaler emmaljumga edge duo[:)] den er også vantett, og lett å trille, og jeg fant ut den var den letteste å løfte når jeg skulle ha den inn i bilen.
Syns den er verdt pengene[:)]

Gå på Babykos i Kalfarveien. Der er dei veldig hyggelige og behjelpelege[;)]

ORIGINAL: mimsen

jeg anbefaler emmaljumga edge duo[:)] den er også vantett, og lett å trille, og jeg fant ut den var den letteste å løfte når jeg skulle ha den inn i bilen.
Syns den er verdt pengene[:)]

men det er en duovogn?? så man kan ikke bare ta ut bagen og ta den med inn?  Synes det høres så tungvindt ut, derfor jeg har tenkt på en combivogn istedet.......   og emmaljunga har en som heter classic duo combi, er det combi eller duo må jeg spørre da??

Akkurat det der lurer jeg også på - er det en kombi eller en duovogn??? For jeg har veldig lyst på den vogna, men det er jo ikke lettvint hvis man ikke bare kan løsne bagen og bære med seg da...

Håper noen svarer! [:)]

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo vogn. Vi kjøpte den i september, før den nye kom i oktober og betalte 6995,- Forskjellen var farger. Vi kjøpte en farge som de fortsetter å lage.

På denne vognen kan man snu håndtaket, slik at den kommer riktig vei når man setter på sportsvognen.

Jeg vet ikke helt med duo og kombi, men den vi har kjøpt har en bag (ganske stor) og en sportsvogn-del. Når man skal ha vognen i bilen kan man ta av baggen og så legge sammen vognen, eller legge sammen vognene med baggen på (hvis man har det høyt nok under taket i bilen. Har ikke prøvd den i vanlig stasjonsvogn.

Man kan løsne baggen og ta den med seg!

Det er også demping på alle fire hjulene, og det er dekker med luft. Dette gjør til at den er meget lett å trille, spesielt på snø!

Jeg har nettopp bestilt Emmaljunga edge duo på kittys babyshop i strømstad.
Den koster 7290 sek.
-ink i prisen er:  stelleveske,regntrekk og myggnett.
Jeg har også bestilt meg vinterposen som hører til 590 sek.
I norske kroner ,alt sammen:Vogn,vinterpose,stelleveske,myggnett og regntrekk.
Kroner:7150; 

Back
Topp