Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vugge
ORIGINAL: Diddij
ORIGINAL: Vugge
Simo er veldig tung i vekt! Og personlig syns jeg edgen er penere :)
Simo kombi veier 16,9 kg (20,8 kg med bag oppi), og emmaljunga duo edge veier 19,3, så veldig tung er den vel ikke i forhold..
Puh.. Nei, den er vel ikke det da..
Men den er kanskje bygd opp på en annen måte da så tyngdepunktet kommer et annet sted ? Jeg vet ikke.. Har prøvd begge to, og jeg personlig syns den virket tung. Har blitt frarådet å kjøpe Simo, også i butikker som faktisk selger Simo, og siden det var spørsmål om hva vi mente, tenkte jeg bare jeg skulle si min oppfatning da vettu [;)]
ORIGINAL: Saro
viktig å ha ei lett vogn (me tanke på ryggen min) men vil samtidig ha den beste vognen te gullet mitt [:D]
Syns sjøl emmaljunga e tøff å se på å virke mindre i str, mens Simo e litt finare å se på men virke noe større i str.
Sikkert kjempe gode vogner begge to.
Når det komme te bilstolar da, ka ville dokke kjøpt då?
viktig å ha ei lett vogn (me tanke på ryggen min) men vil samtidig ha den beste vognen te gullet mitt [:D]
Syns sjøl emmaljunga e tøff å se på å virke mindre i str, mens Simo e litt finare å se på men virke noe større i str.
Med tanke på sikkerhet, helt klart maxi cosi[;)] men vi skal ha acta graco logico denne gangen, da den er litt større enn maxi cosi sin, så den kan brukes litt lengere[;)]
ORIGINAL: tulla29
Med tanke på sikkerhet, helt klart maxi cosi[;)] men vi skal ha acta graco logico denne gangen, da den er litt større enn maxi cosi sin, så den kan brukes litt lengere[;)]
De sa på butikken der jeg så på både maxi cosi og be safe at be safe setene testes i kræsj i 70 km/t, mens maxi cosi tror jeg var 50 km/t. Hadde egentlig bestemt meg for besafe, pga at ryggen kan legges ned, men herregud for en tyngde.. Den var jo supertung før ungen kommer oppi :p Så tror vi skal ha maxi cosi sitt, de har vel kommet med et nytt et også som skal kunne vare _litt_ lenger enn tidligere..
ORIGINAL: tulla29
De sa på butikken der jeg så på både maxi cosi og be safe at be safe setene testes i kræsj i 70 km/t, mens maxi cosi tror jeg var 50 km/t. Hadde egentlig bestemt meg for besafe, pga at ryggen kan legges ned, men herregud for en tyngde.. Den var jo supertung før ungen kommer oppi :p Så tror vi skal ha maxi cosi sitt, de har vel kommet med et nytt et også som skal kunne vare _litt_ lenger enn tidligere..
Be safe er enormt tunge ja, dobbelt så tunge som maxi cosi sine...
Vet ikke helt med kræsjfarta da, men vet at maxi cosi har vært testvinnere i en rekke tester gjennom tidene. Også nå...
Der jeg har vært å sett, så er ikke maxi cosi sine babystoler noe særlig større enn for et par år siden, og den vi hadde sist vokste han for ut av.