Emmaljunga Edge duo barnevogn problem

april

Andre møte med forumet
Hei
Er det noen som har kjøpt Emmaljunga sin duo Edge med understell punkterinsfrie hjul? Jeg har det og mannen hentet den hjem fra butikken i kveld. Den er bare så finmen bremsen bråker ekstremt mye når man tar den ned og enda verre når man tar den oppJeg får lyst til å gråte. Dette må være en defekt. Babyen kommer jo til å våkne av den lyden og til og med naboene kan høre den lyden tror jeg. Har noen opplevd dette?

Hei
Er det noen som har kjøpt Emmaljunga sin duo Edge med understell punkterinsfrie hjul? Jeg har det og mannen hentet den hjem fra butikken i kveld. Den er bare så finmen bremsen bråker ekstremt mye når man tar den ned og enda verre når man tar den oppJeg får lyst til å gråte. Dette må være en defekt. Babyen kommer jo til å våkne av den lyden og til og med naboene kan høre den lyden tror jeg. Har noen opplevd dette?
Er ikke noe galt. Er sann den er :) alle er sann.

De på butikken sier at bremsen blir mykere ved bruk og at vi kan bruke olje på den. Synes det er den eneste svakheten ved denne vognen

Har lufthjul, men bremsen bråker noe sinnsykt likevel... har brukt vogna ett år og fortsatt like mye bråk, men når mini har sovna i vogna bøyer jeg meg ofte ned og tar den på med hendene... litt mer kontrollert og stille :)

De er sånn. Men ingen av mine barn har våknet av at den bråker. Nesten verre er der ekstra understellet vi har, deluxe, hele vogna rister når du tar på bremsen. Men ingen av barna har våknet av den heller. Syntes emmaljunga sin bråker mindre enn brio smile vogna vi hadde.

Den er sånn. Fikk beskjed om å smøre den med olje

Back
Topp