emmaljunga duovognene

Babyx7

Forumet er livet
Går det ann å kjøpe en ekstra kalesja så man har en til hver del? Og vet noen hva prisen er?

jeg har jo da city crossen med city bag, og der var det hvert fall hver sin kalesje.

Vet ikke hvordan det er på de andre [:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

jeg har jo da city crossen med city bag, og der var det hvert fall hver sin kalesje.

på de andre følger det med kalesje som man skal bytte fra den ene delen til den andre. Derfor jeg lurte på om det gikk ann å kjøpe en ekstra kalesje[:)]

ORIGINAL: nina

på de andre følger det med kalesje som man skal bytte fra den ene delen til den andre. Derfor jeg lurte på om det gikk ann å kjøpe en ekstra kalesje[:)]

aha, mer praktisk med hver sin ja [:)]

ORIGINAL: •Skjønningene•

ORIGINAL: nina

ja det går fint[:)] tenkte på det selv om den ble falmet, men har heldigvis ikke blitt det! tror det var rundt 400-600 jeg[&:]

akkurat det jeg oxo tenkte hvis kalesja ble falmet.

Hatt lyst på edge duo ganske lenge, men det som ar stoppa meg er at det er samme kalesje[:)]

400-600 var jo ikke så galt.

Back
Topp