emmaljunga citycross+ sportsdel

Conte§§a

Gift med forumet
Dere som har citycross og har byttet om til sportsdelen.. Er dte bare meg eller blir den så lav at det nesten føles ut som man triller unden nede på bakken? hehe[:)]

Og når kan vi begynne å ha ryggen litt på skrått?

Takk for svar[:)]

Hei.. Den blir sinnsykt lav. Jeg har hatt den oppe på det første hakket, da blir det bare sånn at han ligger å ser på meg i vogna med voksipose osv... Likte baggen bedre en sportsdelen gitt

ORIGINAL: Blumchen

Hei.. Den blir sinnsykt lav. Jeg har hatt den oppe på det første hakket, da blir det bare sånn at han ligger å ser på meg i vogna med voksipose osv... Likte baggen bedre en sportsdelen gitt

Ja,følte meg nesten litt dum når jeg testet den ut på tur her om dagen, følte han lå så langt nede. Men det er kanskje litt uvant i begynnelsen også[:)]

Hehe, kjenner til det med en annen vogn...men da er de i alle fall mer stabile![:D]

ORIGINAL: mygirl26

SAVNE BAGGEN JEG[:D][:D][:D][:D]

BABISANE HE BLITT SÅ STOOOOOR [8|]

ja,har nesten ikke lyst til å bytte[&:][&:] Og jeg savner alt babytøyet i ministr..!!![:)][:)]

ORIGINAL: Spent24

Dere som har citycross og har byttet om til sportsdelen.. Er dte bare meg eller blir den så lav at det nesten føles ut som man triller unden nede på bakken? hehe[:)]

Og når kan vi begynne å ha ryggen litt på skrått?

Takk for svar[:)]

Du kan nok ha den bittelitt på skrått nå, det første hakket kanskje. Blir ikke tyngde på rompa hans da, og er litt mer moro når de kan se litt mer....noe Oliver har funnet ut så han omtrent nekter å ligge nede i vogna nå [&:]
Det med vognen vet ikke jeg siden jeg har en simo kombi, og den er like høy som nå så her blir det ikke "nede" på bakken. Må nesten være litt ekkelt å ha de så langt nede.

Jeg spurte hs om det var greit å bytte, har en klump som veier 9090 å baggen skulle jo ikke ha mer enn 9 kg så da måtte jeg bytte. Men det hun sa var at det var viktig å isolere bunnen hun mente det ikke holdt med saueskinn og pose. Hun kom med forslag om å klippe til sånn sitte uderlag å legge underst slik at man isolerte. Jeg har ikke gjort det å tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller, vi får jo håpe det bare blir varmere og varmere.

Jeg hadde først lyst på Simo vogn jeg. Men så syns jeg Emmaljunga sin var så mye finere når det gjaldt sportsvogn,rett og slett for at den var lavere. Men tenkte jo ikke da på hvor små de egentlig er når de skal ligge der første gang[&:] Så blir nok i det laveste laget til og begynne med ja.
Men jeg kunne forøvrig ikke hatt simo pga plass i bilen eller,så den saken er jo no grei.

Jeg har city cross og har brukt sportsdelen hele tiden. Syns ikke den er for lav. En av grunnene til at jeg valgte den var at den var lav. Liker ikke høye sportsvogner.

Back
Topp