Emmaljunga CityCross , Erfaringer

mamma900

Glad i forumet
Jepp,jepp! er det noen her som har erfaringer med Emmaljunga Citycross?
jeg er veldig spe i kroppen selv, og vil gjerne ha ei vogn som ikke er altfor stor å trille på...
hvordan er denne? verdt prisen? vurderer den i hvitt skinn :)

er veldig fornøyd[:)]Både med bag og sportsdel så langt.
Kjøpte den brukt jeg da,og synes at hjulene "sjangler"litt mye,men ikke så jeg merker noe på trillinga.Bare litt skummelt å se på,redd det detter av.men er sikkert fordi den er godt brukt,sikkert ikke sånn på nye?

Veldig fornøyd!
HAr hatt bagdelen, og den var perfekt for oss. Sportsvogna er også veldig behagelig å bruke!! [:)]

Hvor lenge kunne dere bruke bagen (hadde dere pose i den eller ikke når dere sluttet?)?

ORIGINAL: Mamitas

Hvor lenge kunne dere bruke bagen (hadde dere pose i den eller ikke når dere sluttet?)?

hun var vel mellom 4-5 mnd.
Hadde igjen litt plass ennå,men ble lovlig trangt med voksiposen.Men hun ville se litt mere så byttet til sportsdelen så hun kunne sitte på laveste hakket i kortere perioder når hun ikks kulle sove[:)]

Er kjempefornøyd med vogna! Den er lett å trille og kjempegrei å frakte med seg i bil (vi har stasjonsvogn da, men har også greid å ha med både vogn og bilstol i en kjempeliten Nissan Micra!). Det eneste er at jeg gjerne skulle sett at bagdelen med god margin kunne holdt til lillingen er 6 mnd, men den er nå blitt veeeldig liten... Men så er lille ganske stor med sine 72 cm og 9320 gram også da [:)]

Er superfornøyd med vogna! Har kun sportsdelen, men bruker den til minsten med ein liten bag inni.

Jeg også syns citycrossen er suuuper! Utrolig kjekt at en kan velge forskjellig farge på citybag og sportsdelen:-) Kjempe lett å trille. Lett å løfte inn og ut av bilen. Tar endel plass i bilen da syns jeg, men jeg digger den. Syns det er genialt med at en kan kjøpe adapter til vognen, så kan en klikke bilsete direkte på understellet![:D]

Minus er at til min gutt på 2år så har selene begynt å bli veldig trange....ikke lenger mulig å ha seler på når han skal ligge å sove i vognen. (Kan bare være meg og da...som ikke finner ut av det...) Hvis han skal ligge så må eg dra han godt ned i vognen så han ikke skal ligge med hodet oppi "hodebeskyttelsen" jernstanga. Men da må han liksom krølle beina i posen ......[:-]

Vi skal ha baby i Mars. Og gleder oss veldig til å ta i bruk søskensete til 2åringen, som en kan festes oppå sportsdelen på 2010 vognmodellene[:)]

Fornøyd. Kjempegod vogn!

Jeg kjøpte den som sportsvogn til storebror og kjøpte citybagen når lillebror kom... Begge har likt seg veldig godt i vogna i motsetning til andre vogner jeg har hatt som de nesten ikke har villet sitte i.

Bagen bruker vi enda, med odenwalder dunpose og det går sikkert fint en mnd til iallefall. Deretter går vi over til sportsvogna med pose, evt har jeg en stor teutonia softbag jeg kan bruke i jeg da[;)].

Hvis du ikke har fått babyen enda, er det jo ikke så viktig om du ikke kan bruke bagen mer enn 5 mndr pga evt stor baby. Om sommeren er det jo ikke noe problem å bruke sportsvogn - og da trenger du jo heller ikke pose oppi...

Den er lett å trille, og lett å løfte inn i bilen... men vogna er jo litt kraftig å se på da... Synes den er fin, men ikke spesielt elegant eller design-opplevelse[8D][:D][:D][:D]

Takk for mange svar! ser ut som det blir en citycross på meg også da! hvordan farge har dere? jeg tenkte å kjøpe meg croc white i skinn :) med sort bag og hvit veske som matcher selve vogna... 

Back
Topp