Emmaljunga city cross

Amalia

Glad i forumet
Vet dere hva som følger med den når dere kjøpte den i Norge?
I Norge skulle de ha 6000kr
I Sverige så skulle de ha 6190 kr ( svenske ikke trekket fra kursen)  ink. stelleveske, fottrekk,vindtrekk, regnetrekk.
Fikk dere med dette også for dere som har kjøpt den i Norge?

På forhånd takk for svar;)

har å drit løst på sånn vogn! svart m roooooosa da[:D] men vest æ no mot all formodning sku ende opp m en sønn istednførr, så blir d svart m turkis[:D]

æ va jo nettopp på nettsia der å så litt... men æ huske ikkje.. ska se en gang tell[:)]

her va d som sto om den vogna:

Passer. Barn 6 mnd. – 3+år
Med City Bag, Hard- eller mykbag nyfødt - 6+mnd.
City Cross har vært en utrolig suksess siden den introdusertes sammen med City Bagen. Det viser at stadig flere foreldrene setter pris på den lave vekten og de kompakte målene som vognen har. Med nye superlette sportige felger veier vognen kun 11. kg når du bruker vognen sammen med City Bag.

City Cross leveres som lett sportsvogn med lakkert aluminium understell som gir vognen lav vekt, komfort, styrke og sikkerhet. Vognen har en lang og vendbar sittedel(90 cm) for enkel endring av barnets kjøreretning, regulerbart handtak, patentert justerbar fjæring E.A.S.T, intergret strech-komfort 5-punktsele, sol- og innsektsnett i kalesjen og regntrekk.
City Cross er beregnet for barn fra 6 mnd – cirka 3+år.

Vil du bruke vognen til ett nyfødt barn kompletterer du med noen av følgende tilbehørs alternativ:
- City Bag i en av de 22 fargematchende kombinasjonene, som de første 6 mnd. klikkes fast i stedet for sittedelen
- Hardbag med minikalesje
- Mykbag som senere kan brukes som kjørepose
Som tilbehør kan du i tillegg kjøpe et ensfarget basic fottrekk i navy eller black eller et eksklusive fottrekk i matchende farge.

Hei

Takk,for svar. Det jeg var ute etter var hvilket utstyr følger med. Som når jeg skal hente den i Sverige så får jeg med stelleveske, vindtrekk, regnetrekk og fottrekk. Om det er vanlig i Norge også. For det sa ikke selgeren noe om når jeg så i Norge. Å hvis jeg ikke får med det, så blir det jo strax biligere i Sverige;)

ja d va litt vanskeli å tolke ka som egentli følte m i den der tekstn.. å d sto no inga pris heller..

men katti drar du t sverige? tenkte æ sku lure m mæ typen imårra å se på vogna. dem har den der som e svart m babyrosa på sjarmtroll her i byen.
han vil jo IKKJE ha m rosa da... han vil ha helt svart[:D]

kossn farge ska du ha?

ORIGINAL: maikaen

ja d va litt vanskeli å tolke ka som egentli følte m i den der tekstn.. å d sto no inga pris heller..

men katti drar du t sverige? tenkte æ sku lure m mæ typen imårra å se på vogna. dem har den der som e svart m babyrosa på sjarmtroll her i byen.

kossn farge ska du ha?

Det er city cross med fargen Cerise ( Strek rosa) og svart. Finner den på hjemme siden dems. ikke soft pink.
Babyshop på osloveien har de vognene der:) der skal jeg hente min om 2 uker. vogna mi har dem men ikke bagen jeg skal ha.. det er den jeg venter på:)

Jeg har også den, nyyydelig vogn. Først måtte jeg på andre siden av landet, fra hedmark til Bergen for å få tak i selve city cross vognen i turkis/svart, så reiste jeg til torsby i sverige for å hente city bag med stelleveske. Grunn: emmaljunga har slutet produksjonen av mange av fargene, deriblabt den turkise.
Jeg betalte 4895,- for selve sportsvognen, dette på en reflex butikk. I sverige betalte jeg 1600,- for city bag. Og 349,- for stellevesken.

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: maikaen

kossn farge ska du ha?

tanta mi kjøpte den dem hadde i svart og cerise[;)][:D] å den e kjempefin[;)] bare vogna koste no ikkje 6000? tanta mi kjøpte den for 4500 kr...

Har sjøl city jet med city bag... elske den[;)]

Hvor kjøpte tanta din den? jeg sjekket prisen i Sandefjord 6000kr da fikk jeg ikke noe inntrykk at det følte med stelleveske osv.
Men i sverige så kom den på 6190kr ink allt jeg fikk med som jeg skrev..

reflex faktisk... kor den butikken ligg? æ har dåli husk[:D]

men e jo domt at man finn alle fargan på nettsia demmes, åsså e dem slutta m enkelte av fargan liksom utn at d står... må vel en tur på sjarmtroll imårra å høre ka dem sir. da æ va der sist hadde dem bare ei vogn m svart å lys rosa.. de andre va inga fin...

ja samme butikk ja[:)][8D] når du sir d, så har dem jo bytta navn[;)]
men tenkte å dra dit å se om ikkje så lenge.. typen ligg enda å søv han... muli æ må dra aleina!

er en forskjell på city cross og city jet da.. Men emmaljunga har tilnærmet lik pris på vognene sine uanett butikk i norge. en city cross skal IKKE koste mer enn 5000,- dersom du KUN skal ha vogn.

Vet ikke jeg. Blir ikke klokk jeg. Men nå har jeg bestilt den og får bare finne meg i prisen. Synes jeg får med masse. Jeg kjøpte vogna og mykbag ikke city begen.. men har dem den inne så godt murlig jeg tar den med også. Synes det var så vanskelig å finne vogn pga min sykdom at når jeg fant Emmaljunga vogna orka jeg ikke å tenke på pris mere:) Bare lurte hvilket utstyr som fulgte med i Norge. Siden jeg ikke ble fortalt noe og i Sverige så fikk jeg med mye :)

Jeg vet at forbrikken til Emmaljunga har brent ned. Godt murlig derfor de ikke selger alle fargene? det første de spurte meg var når måtte jeg ha vogna.. :)

de selger ikke alle fargene mer nei, men det er ikke på grunn av brannen. de har allerede begynt med 2008 modellene. men nå har de sommerferie i 2 mnd.
Jeg slet med det selv, for skulle ha den i cobalt blue, men den var det slutt på prod. på. måte til bergen (bor i hedmark) for å få tak i en city cross i cob.blue da det var en butikk der som hade igjen en.

Back
Topp