Emmaljunga City Cross

mie84

Glad i forumet
Har noen spørsmål til dere som har kjøpt denne vogna. Hvor mye betalte dere for den? Hvor kjøpte dere den hen? Jeg tenker selv å kjøpe en i skinn og har tenkt tanken på å dra til Kittys babyshop i strømstad, bare usikker på om det lønner seg da jeg bor i stavanger.

Send mail til kattis og spør om pris.
Jeg gjorde det når jeg skulle sjekke pris diverse steder. For min del ble det dyrere der enn der jeg endte opp med å kjøpe. Men jeg kjøpte emmaljunga edge duo combi da.

BV app

Send mail til kattis og spør om pris.
Jeg gjorde det når jeg skulle sjekke pris diverse steder. For min del ble det dyrere der enn der jeg endte opp med å kjøpe. Men jeg kjøpte emmaljunga edge duo combi da.

BV app

Jeg har kontaktet dem og fått en pakkepris på 9200sek. Som tilsvarer ca 8100 nok. Hvor endte du opp med å kjøpe vogna?

4 år siden jeg kjøpte den, da lønnet de seg ikke.....mye pågrunn av garanti og div, og gjettom jeg fikk bruk for garanti kortet etter 5 uker ;) men er veldig fornøyd med den....gleder meg ti å ta den i bruk igjen :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte min mondial hos kattis. Sparte 3000 der i 2010. Har også benyttet garantien der, ikke noe problem. Bor 3 timer fra grensen og tok det som en tur. Sa i fra før vi kom da, så delen(kalesjefestet) var på lager, og så byttet de den der, mens jeg ventet.

Polar sportsvogn, er det den orginale delen til city crossen? Hvor handlet du?
Nei, det er den som skal være bedre rustet for det skadinaviske klimaet eller noe i den dur:p Jeg kjøpte den brukt av en som handlet i januar, men den ble kjøpt i kr.sand, skal kikke på lappen etterpå for å finne navn:)

Kjøpte city cross hos Kattis for ca en måned siden for Sek 8990,-
Fikk da med den nye pp bagen, regntrekk, stelleveske, paraply og fotsekk. Jeg bor i Oslo, så det lønte seg helt klart å ta turen ned til Strømstad for dette. Kjøpte jo litt annet der også :-)

En ting er for de som bor i nærheten / ok kjøreavstand, men dersom vognen trenger service ifm reklamasjon må du selv betale for det i Stavanger eller kjøre til sverige for å fikse det. Vinningen kan fort gå opp i spinningen...

Vi har kjøpt Emmaljunga City cross PP på kattis i strømstad.
Betalte 7600 NOK.
KJEMPEFORNØYDE!

Og det er samme garanti som i Norge. Går den i stykker leverer du den på nærmeste babyshop f.eks!

Vi har kjøpt Emmaljunga City cross PP på kattis i strømstad.
Betalte 7600 NOK.
KJEMPEFORNØYDE!

Og det er samme garanti som i Norge. Går den i stykker leverer du den på nærmeste babyshop f.eks!

Er det samme hvor jeg eventuelt hadde levert inn vognen om den må inn på reklamasjon? Trodde jeg måtte levere den inn der den er kjøpt?

Jeg er også blitt opplyst at reklamasjoner skal gå gjennom dem butikken du kjøpte vognen i. Hvorfor skulle baby shop fikse ting gratis for konkurrenter? Emmaljunga kan sikkert sende delen, men det kan jo gjerne ta flere timer å sette det sammen igjen.

Nei, det er det samme hvor man har kjøpt vognen. Emmaljunga må ta inn vogner til reperasjon/service, og det er DE som betaler for dette. Ikke babyshop!

Back
Topp