Emmaljunga City Cross

Cinnamon*

Gift med forumet
Ehh.. Er det ikke en veldig god deal og få kjøpt komplett City Cross 2010 modell til 15oo kroner...?
Inkludert regntrekk, fottrekk og stelleveske??

Jeg prøver å fortelle meg selv at det er galskap og IKKE kjøpe, selv om jeg egentlig ikke trenger den.. Men hallo!! Kan jo legge den ut på finn og få det dobbelte jo..!!
(Kjøper jeg den så vil vi bruke den altså. Helt klart..!!)

Høres ut som ett kupp ja [:)]

Wow, jo det er virkelig et kupp!

Hørtes ut som et skikkelig kupp ja, hvilken modell og farger er den og er det skader/skitt på den?! Hadde jeg kjøpt, kan lett selge den for mye mer tror jeg!

Kjempekupp!!
Betalte 3000 for min, inkl citybag jeg!

Jeg hadde kjøpt den!!!!!![:D][:D]

Trenger alltids en vogn![8D][:)]

Den er sort, og nesten ikke brukt.
Er derfor hun skal selge den, for hun har bare brukt den mens det var bag på den.. Sportsdelen står fortsatt i plast! :)

hiv deg over den!!!!!!!!!!!!!

Hadde kasta penga etter dama å løpt avgårde med vogna i fare for at hun plutselig hadde innsett at hun var gærn:)

ORIGINAL: Cinnamon*

Den er sort, og nesten ikke brukt.
Er derfor hun skal selge den, for hun har bare brukt den mens det var bag på den.. Sportsdelen står fortsatt i plast! :)

DET ER IKKE NOE Å LURE PÅ!!!
KJØP DEN!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: RobinHood

Om den vognen er kjempe fin, og ingen skader så er det et kupp ja!

herregud ja

Løp og kjøp sier jeg bare. Det er jo ett kjempe kupp. Kunne fått mye mer for den på Finn.

Solgte mi 2011modell i dag(imitert skinn)inkludert fotpose og vognpose for 5300kr, og da var det kun sportsvognsdelen, ikke med citybag. En citybag alene koster jo i overkant av 2000kr.

ORIGINAL: Sha

hiv deg over den!!!!!!!!!!!!!

Ja, jeg kommer nok til å hive meg over den om alt er ok på UL imorgen..! :)

JA, det er jo kjempe bra! Vi betalte jo nesten 7000,- (for en ny en).

ORIGINAL: Cinnamon*

Ja, jeg kommer nok til å hive meg over den om alt er ok på UL imorgen..! :)

then it might be to late bejbe [8D]

Back
Topp