Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: GledeSprederen
jeg forelska meg i edge duoen for mange år siden og det skal jeg ha nå gir meg ikke.. jaja er den tyngre en de andre så får det så være men her er det gjørme og dritt som jeg må dytte den igjenom så greiere den er litt tyngre og mer stabil en en lettere vogn... pluss jeg trenger ikke slå sammen vogna eller noe når jeg setter den i bilen er stort sett bare og trille den inn hehe
ORIGINAL: Kattepus84
ORIGINAL: GledeSprederen
jeg forelska meg i edge duoen for mange år siden og det skal jeg ha nå gir meg ikke.. jaja er den tyngre en de andre så får det så være men her er det gjørme og dritt som jeg må dytte den igjenom så greiere den er litt tyngre og mer stabil en en lettere vogn... pluss jeg trenger ikke slå sammen vogna eller noe når jeg setter den i bilen er stort sett bare og trille den inn hehe
Jasså, hva slags bil har du?
ORIGINAL: Sie28
Hei. Jeg har veldig lyst til å kjøpe emmaljunga city cross. Jeg trenger tips til hvor jeg kan få kjøpt en ny en billigst mulig?? Jeg vet at det er en del som reiser til sverige å kjøper den, men når man bor på vestlandet tar det ganske lang tid + at reisen koster en del slik at det er kanskje ikke lønnsomt å reise dit likevel?? Men det jeg lurte på var om det går an å bestille vogn via nettet og få den i posten? men da må man vel betale moms, frakt og toll???