Emmaljunga city cross tips

Tracy222

Gutt2012<3
Lyst til å kjøpe en brukt jeg så ute på nett, det er en 2012 modell. Hvit skinn, følger med dypvogn bag og sportsdel,stelleveske, 2 regntrekk og bilseteadapter. Hun selger alt for 5000 og den er svært lite brukt, synes dere det er en fornuftig pris? Kan svært lite om emmaljunga og priser på alt utstyr så trenger litt hjelp :p

Jeg ga ca 10 000 for min city cross i butikk i 2009, så dersom den er i god stand og lite brukt syns jeg prisen var god :)

Det er en dyr vogn og kjøpe ny så 5000kr er vell ca halv pris?
Eg tenker at prisen på brukt barneutstyr som er i bra stand er halv pris av ny pris. Og blir det bruk av flere barn blir prisen halvert per barn. Det er ganske normalt i salgs annonser og ser eg :)

Sjekk uansett om den er kjøpt i norge og hun har kvittering (eller butikk klistremerke på vogna). Her er nærmeste butikk så sær a de ikke tar imot vogner til service selv om man betaler.

De koster ganske mye mindre i Sverige.

Har dette mener jeg å huske, men den er fra 2009, så de fra 2012 er kanskje litt annerledes. Men du ser hjulene ihvertfall, brede og gode å trille på i terreng :)image.jpg

Ble litt usikker på om city crossen kommer med forskjellig understell eller om jeg blander sammen med duo edge som jeg hadde til førstemann. Ønsker meg emmaljunga mondial med classic understell nå, men tror det blir gjenbruk av city crossen.

Høres ut som en bra pris det. Og vogn er jo smak og behag hva man ønsker.
Jeg kunne aldri tenkt meg fire faste hjul f.eks., men så er det mange som synes det er best... Jeg synes det bare er tungt å trille med :p

Jeg hadde city cross med storebror.. jeg er ganske høy, 173cm, og jeg syns den ble littegrann for kort til meg... og når jeg byttet fra bagdelen til sittedelen, så syns jeg det ble veldig trangt under.. så jeg skal ha ny vogn nå. skal sies at svigemor digget city cross fordi hun er en del lavere enn meg og likte at den passet til henne ;)

Jeg hadde city cross med storebror.. jeg er ganske høy, 173cm, og jeg syns den ble littegrann for kort til meg... og når jeg byttet fra bagdelen til sittedelen, så syns jeg det ble veldig trangt under.. så jeg skal ha ny vogn nå. skal sies at svigemor digget city cross fordi hun er en del lavere enn meg og likte at den passet til henne ;)

Jeg er lav og den passer fint til meg, så du har nok rett i det at den passer til oss lave best :)

Back
Topp