Emmaljunga City Cross eller Bugaboo Cameleon?

Temari

Flørter med forumet
Jeg ser etter en ikke for stor lettere vogn. Dette fordi vi har en Golf-størrelse bil. Har skjønt at både City Cross og Cameleon er gode alternativer, lette og sikre. Noen som har noen formening om hva som er best å gå for? Eller evt alternativer?

Har City Cross og Golf og det er en bra match ihvertfall (hele vognen passer inn bak uten å demontere noe), ikke prøvd den andre vognen.

Bugaboo blir veldig liten, men kan ikke slåes sammen i en del, du må ta av bagen eller sittedelen. Bagdelen tar jo litt plass da, men tror nok vognen passer godt inn i bilen din. Ellers synes jeg bugaboo'en er overlegent bedre å kjøre, men det er kanskje smak og behag.

Jeg har bugaboo cameleon og elsker den! Den er superenkel å slå sammen selv om du må dele den. Og den blir veldig liten. Den er fantastisk å kjøre, sommer som vinter. Siden den er så lett er det ingen problem å dra den gjennom snøen. Du kan snu håndtaket i et klikk mens barnet sitter i vogna og du kan kjøpe vinterhjul til den. Vi kjøpte vinterhjul, men de har aldri vært ute av esken engang, har ikke behov for det. Vi bor i snørikt landskap, men det var alltid lettere å dra den etter seg. 

bugaboo er jo desidert en mindre og lettere vogn. hadde den selv en periode, men må si jeg ikke likte å kjøre den. Beste vognene jeg har kjørt er teutonia fun og emmaljunga ozone

Hva med Brio Go da? Den blir jo superliten sammenlagt. Det er den vognen jeg har hatt lengst sv de noen og tjue jeg har hatt :-P

*Nyperose* skrev:
Hva med Brio Go da? Den blir jo superliten sammenlagt. Det er den vognen jeg har hatt lengst sv de noen og tjue jeg har hatt :-P

Men er ikke den mye tyngre da? :)

Temari skrev:

*Nyperose* skrev:

Men er ikke den mye tyngre da? :)

den er tyngre en bugaboo, men en grei mellomting. men er jo så veldig masse å velge mellom. I dag får du stort sett det du trenger i vognen.

Back
Topp