Emmaljunga City Cross 2009 mod.

<3MammaJuni12<3

Andre møte med forumet
Tenker å kjøpe en slik vogn (brukt). Og lurer på om noen har erfaring med denne? Vet det er en populær vogn, men har den noen svakheter eller noe jeg bør sjekke ekstra for slitasje e.l. før jeg evt. kjøper den?

Veldig takknemlig for raske svar!! ;)

Jeg har 2010-modellen og er bare fornøyd. Jeg har absolutt ingenting å utsette på den. Kjøp i vei. :D

Jeg kjøpte min i 09, og bruker den nå til lillesøster! :D Dødsfornøyd, nesten bedre etter den er brukt en stund :D Herlig! :D

eneste negative jeg har hørt om de er kalesjene, at de kan bli litt løse/slarkete. men det er kun en skrue som skal strammes.
Man burde iallfall sjekke ledd, legge sammen/ta opp vogna, se etter sikkerhets hengslene ol som kan bli slitt/ødelagt.

jeg kjøpte denne vogna i 08 jeg da....den er nå brukt av tre unger...kalesjen er vel det enste som har vert litt problemer med.Man ser jo den er velbrukt men vi er iallefall fornøyde:)

jeg kjøpte denne vogna i 08 jeg da....den er nå brukt av tre unger...kalesjen er vel det enste som har vert litt problemer med.Man ser jo den er velbrukt men vi er iallefall fornøyde:)

Back
Topp