emmaljunga big star

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
skulle så virkelig ønske jeg hadde en vogn med så
stor bag. Liggedel på hele 97cm. ville vært mye bedte for barnet å sove i en sånn vogn ute i barnehagen.ihvertfall nå når de går mot en veldig kald tid. Flere som sku ønske det? image.jpg

Ja. Måtte ha ny vogn uansett jeg. Baggen var altfor liten. Så ble en basson Roma. Den var stor å go

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg måtte å ha ny vogn. Og det er umulig å få solgt den man har til en go nokl pris. Ssluke virkelig ønsk at jeg hadde oppdaget disse vognen før.

den har vært i mange mange år, men lages kun for det danske markede. Pga at dansker ønsker størst mulig bag vogn.

Koster 7497 i skinn og i stoff 6497kr! Å da følger det med liten bag til å sette oppi for nyfødte barn. Den er på størrelse med egd duo bagen. Trekk og stelleveske følger med. Å det er egentlig ganske så billig. Så vurderer virkelig å kjøpe en sånn.

Koster 7497 i skinn og i stoff 6497kr! Å da følger det med liten bag til å sette oppi for nyfødte barn. Den er på størrelse med egd duo bagen. Trekk og stelleveske følger med. Å det er egentlig ganske så billig. Så vurderer virkelig å kjøpe en sånn.

fy fader hadde je vist dette når je skulle kjøpe vogn hadde je jammen dratt til danmark.....

Men det jeg lurer på: er det ikke sportsdel på den? For jeg kan ikke levende tenke meg at man vil få et større barn til å ligge i den vogna utenom soving. Og da blir det fort dyrt hvis man må ha en sportsvogn i tillegg... Blir en vanvittig dyr sovevogn til å ha stående i bhg feks.
Dessuten er det ingen garanti for at vogna bare vil bli brukt til soving i bhg, vi må ofte bruke barnas sovevogner til turer. Og da er det upraktisk med en vogn som barnet må ligge i..

Bare mine tanker som pedagogisk leder ;)

Smart til soving ja, men kanskje ikke økonomisk..

Og sportsdelen til edgen er egentlig ganske lun. Storebror måtte bruke den fra ca 6 mnd, og da var det vinter. Gikk helt fint det.

Samsung via BV-appen <3

Den er som min som jeg kjøpte nå i november, bare at jeg har Trille Hippa fra Danmark. Her er bagen 90 cm og en bærebag på 80 cm til å ha i. Fulgte med sportsdel og kosta 6200 på jollyroom. Er virkelig en investering jeg er fornøyd med :) Lillegutt liker foreløpig ikke å sitte i vogna og sover så godt i vognposen sin i bagen :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Back
Topp