EMMALJUNGA, 3hjuling vs.4hjuling osv.

HNR

Blir kjent med forumet
Hei

Noen som har erfaringer med emmaljunga og de ulike typene.

Fordelene - ulempene mellom 3 - 4 hjuling. Tenker også på at vi antagligvis vil gå rundt og trille i litt snø og slaps....

Tenker på Edge Duo...men vil jo egentlig ha en litt lett vogn da jeg har planer om å gå mye rundt på tur osv.

City Crossen har jo 3 hjul om ikke jeg er helt på bærtur, og den er jo veldig lett da[:)] Har vurdert den selv med city bag i... Men så er det kanskje lettere og mer stabilt med 4 hjul i snø??

Enig!!
vanskelig å velge!

Har bestemt meg for å hvertfall få et førsteinntrykk ved å se og ta på vognene jeg!
(og følge med på forumet og lytte til de erfarne her;))

Håper mest på at svigerinna mi fortsatt har sin på loftet.. da slipper jeg det vanskelige valget:p
har bare ikke spurt enda side de nettopp har fått vite det!

Jeg har bestemt meg for enten å ta Emmaljunga smart duo eller Mondial..
heller litt mer mot smarten [:)]

ta turen til barnebutikken og kjør litt på vognene [:)] løft og styr litt [:D] (syns jeg ser det)[:D][:D]
hehe.. ser sikkert litt rart ut men jeg gikk litt rundt med vogner i går på butikken å så [:D]

Må bare spør, da jeg ikke har liiiiitt peiling på vogner, men i snø og sånn, er det ikke lettest med store hjul da?  Hvordan er det på de dere har ramset opp her, har de store hjul?  Ser litt på bilder av vogner på nettet, men klarer jo ikke å se så godt hvor store hjul de har.....

City cross har vel 4 hjul? Det har vaffal min. Jeg er veldig fornøyd med den da den er lett og veldig god å kjøre. Det er også mulig å vende sportsdelen begge veier.

Vi var i en butikk og så på de, fikk med katalog og greier. Ikke så mye å lese, men jeg ser og ser :) Blir nok en Edge duo på oss. Syns 4hjul er bedre og mer stabilt. spesielt til småbabyer. Men det er jo helt hver sin smak. Viktig å finne vogn i rett høyde og ikke minst en som man syns er grei å ha med å gjøre. Da teller det ikke så mye hva andre syns sånn egentlig. Jeg har vært rundt hos forskjellige venninner som har baby og gått tur med forskjellige vogner.. :) SYns Edge duo kom desidert best ut. Men siden det koster så mye er det utrolig viktig å være sikker før man kjøper.

Jeg er ganske sikker på at vi kommer til å velge Mondial Duo Combi. Den er god å trille, mye plass, kan bruke den lenge også er den pen å se på + en hel del andre fordeler. Har bare hørt bra ting om den, noen som har hørt/erfart noe annet?

Back
Topp