Emmaljunga 2013 sneek peak!!!

Neeei, vet ikke helt jeg altså! 

Der var det masse fint :D 
Bra man trenger alt av utstyr XD Hihi ;)

Ikke veldig imponert =P Liker det enkle eg, likte de brune vognene. Vi vil heller ikke trenge ny vogn. 

Jeg synes emmaljunga blir mer og mer...hva skal man si... Harry, kanskje? Liker best helt ensfargede, nøytrale farger. Blir Simo oss (har city cross fra før).

Har ikke helt sansen for Emmaljunga...

Var mye rare farger der gitt. Skal kjøpe ny emmaljunga i morgen, men vi har valgt å kjøpe en 2012 model:) Men ble possitv overasket over den brune Mondial vogna.. Nesten så jeg beynner å angre på at jeg ikke tok den alikavell :P

Flykua skrev:

Blir Simo her :)

Amourica skrev:

Kakken skrev:

Flykua skrev:

Blir Simo her :)

her og.

tror det blir det her også :-P

Den der jeans fargede var litt harry :P
Har litt sansen for de vognene fra Stokke(?) som ser ut som bilseter høyt oppe på hjul.. Men de er kanskje upraktiske?

Jeg liker ikke vognene fra Stokke, men de er nok ganske praktiske hvis man går mye på kjøpesenter osv.... MEn på vinterføre og terreng, tipper jeg de ikke er mye verdt, men jeg vet ikke.
Man kan forresten klikke bilsete på nesten alle vognen nå om dagen, hvertfall veldig mange...

Enig at de jeansfargene er litt harry ;)

Vi har en emmaljunga city cross 2011 modell.. Er veldig fornøyd med den.. Men disse var bare helt forferdelige.. :P

Jeg har en simo duo fra forrige gang, den er bare 2 år gammel, brukt kun til storesøster, så tror det skal gå bare godt og bruke den :)

Jeg syns All Black City Cross då fin ut, ellers likte jeg ikke så mye.

Back
Topp