Tobaja Flørter med forumet 27 Jun 2012 #1 http://barnvagnsblogg.blogspot.se/2012/06/emmaljunga-2013-bilder.html#more :)
Trone Gotta love ebay VIP 27 Jun 2012 #3 Steike!!! Jeg selger vogna vår for jeg vil ha ny vogn!!!!!!!!! Ha ha ha ha, neida. På ingen måte :p Var ikke såååå himla mye nytt at det gjorde noe. :)
Steike!!! Jeg selger vogna vår for jeg vil ha ny vogn!!!!!!!!! Ha ha ha ha, neida. På ingen måte :p Var ikke såååå himla mye nytt at det gjorde noe. :)
gutt09jente11 Forumet er livet 27 Jun 2012 #4 Det meste der var jo ikke fint :P Bortsett fra Emmaljunga Twin City Cross, den var fin. :) Har svart City Cross og svart Scooter 2.0, fornøyd med dem :D
Det meste der var jo ikke fint :P Bortsett fra Emmaljunga Twin City Cross, den var fin. :) Har svart City Cross og svart Scooter 2.0, fornøyd med dem :D
M Maanda Guest 28 Jun 2012 #6 Wow! Likte nye understellet til edge ;D Men har 2011-modell selv, og liker den jeg.
M Maanda Guest 28 Jun 2012 #7 Wow! Likte nye understellet til edge ;D Men har 2011-modell selv, og liker den jeg.