Mammatil1gutt
Forelsket i forumet
noen her som har den vognen ?
hva ligger den på i pris rundt om ?
vi tenker og kjøpe en slik nå :)
hva ligger den på i pris rundt om ?
vi tenker og kjøpe en slik nå :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her koster fottrekket 400,- tror jeg og parasollen 350,- i tillegg til 2800,- som er kun vogn inkl regntrekk :)frøken Andersen* skrev:
Vi valgte å bare kjøpe med parasoll, for vi kommer ikke til å bruke trilla på vinterstider. Det er jo ikke plass til voksi i den engang :) Og vi har så og si aldri brukt trekket på bagvogna heller.
frøken Andersen* skrev:*Frk.Mamma skrev:Her koster fottrekket 400,- tror jeg og parasollen 350,- i tillegg til 2800,- som er kun vogn inkl regntrekk :)frøken Andersen* skrev:
Vi valgte å bare kjøpe med parasoll, for vi kommer ikke til å bruke trilla på vinterstider. Det er jo ikke plass til voksi i den engang :) Og vi har så og si aldri brukt trekket på bagvogna heller.
den er det plass til voksi i j. gutten min på 3 år brukte den vognen i vinter i bhg som sovevogn da hadde han stor voksi pose oppi og teppe og han hadde fortsatt plass i den, men vi har aldri hatt fottrekk eller parasol til den da. aldri hatt brukt for det før men nå skal vi kjøpe en parasol til den
Slik jeg har sett på den, så er det så smalt under bøyla. Men du har jo 09modellen, så kan hende den er større? Så med mine øyemål er det ikke god plass til noen voksi hvertfall på 11modellen :) Men godt mulig det er det! ;)