Emmaljunfa City Cross 2012 modell

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Vet noen prisen på denne ? Med og uten bag! Eventuelt, hva er prisen i Norge og hva er den i Sverige?

På forhånd takk :-)

Prisen jeg fikk da jeg sendte mail med kattis babyshop i sverige var 7800 svenske. Dette var med city bag, myggnetting, regntrekk og stelleveske. leatherette var 8400. Med valuta er dette billigere enn noe annet sted i norge hvertfall. Der ligger prisene på 5-6000 bare for sportsdelen. Hvis du sender de en mail får du sikkert en pris du også :-) Jeg skal hvertfall ha denne vognen, må bare bestemme meg for farge og om jeg vil ha leatherette eller ikke :-)

Vi har kjøpt oss ny Emmaljunga City Cross på Bebito i Trondheim i dag. Da med city bag, fottrekk, flaskeholder og matchende stelleveske. Til sammen ble det 9689,-

Hej!

Vi har en paket pris på vagnen. City cross +city bag+fottrekk+stelleveske+regntrekk kostar 7900,- sek.
Vi har 2012 modell redan från sommar. Finns inte något större föråndring mäst på färgerna.

Med vänliga hälsningar, Kattis Babyshop/Katti
Tel.: 0046-526-14326

Hej!

leverans tid er mellan 2-5 uke. Man kan välja olika färgkombination.

Med vänliga hälsningar, Kattis Babyshop/Katti
Tel.: 0046-526-14326

Jeg har bestilt vogna på katties. betalte 1000 sek i depositum, og valge selv å hente den i mars. (istedefor når den kom, den var i bestilling i den fargen jeg skulle ha)

Bare bagen i norge ligger på  ca 25-3300 iallfall de stedene jeg har sjekket.
Og sports delen ca 5-6000. Man får heller ikke med noe utstyr, kun selve vogna/bagen.
Skal du ha PP utgaven så er det hos katties rundt 3-500 kr ekstra trur jeg det var.
Med kursen så regna jeg vel ut at pakka kom på ca 66-6800 nok.

Husk også vis du blir stoppa  tolla å betale momsen, så drar du bare tilbake til katties, så fyller de ut tollpapirene så får du tilbake pengene!

Jeg drar innom butikken i løpet av uken :D nå har jeg studert og bestemt meg for vogn, og dette hørtes jo bra ut :)

Takk for gode svar!
Kjedelig at vi bor så langt i fra grensen! (10 timer kjøring) :(
Spesielt når jeg ABSELUTT ønsker City bag i beige beauty :-P Om noen vet hvor den er å få tak i så SKRIK UT! har til nå, bare funnet den i Karlstad :-(

Jeg bor jo i Bergen ;p men vi kan heldigvis lagre tingene hos svigermor siden vi tar fly, så skal enten svigerfar hente neste gang han skal til Oslo, eller vi låner bilen og kjører bort en langhelg.

Back
Topp