Emma08

Lene1986

Forumet er livet
Hvordan går det med dere??
Gratulerer så mye nok en gang [:)]

ja, så nettopp at du er her inne..[:)] hvordan går det??

heihei[:D]
så koselig at dere lurer[:)] og tusen takk[:)]

det går greit, har nettopp kommet hjem en tur, fått sutret meg hjem en dag.
fødte 6.februar kl 2300, ble tatt med sugekopp når hun ikke ville ut, men hun er i kjempe form, og alt er helt perfekt med henne[:D][:D]

jeg mistet nesten 2 liter med blod, så er litt surrete og ikke helt i form.
blodprosenten min vil ikke opp, så får krysse alt jeg har av fingrer og tær, at den har steget i morra, så jeg ikke blir innlagt igjen[:)]
fikk lov til å reise hjem en dag nå, savnet Emma veldig masse, hehe[:)][:)]

skal prøve å få lagt inn ett bilde i kveld[:)]

ORIGINAL: *Emma08*

heihei[:D]
så koselig at dere lurer[:)] og tusen takk[:)]

det går greit, har nettopp kommet hjem en tur, fått sutret meg hjem en dag.
fødte 6.februar kl 2300, ble tatt med sugekopp når hun ikke ville ut, men hun er i kjempe form, og alt er helt perfekt med henne[:D][:D]

jeg mistet nesten 2 liter med blod, så er litt surrete og ikke helt i form.
blodprosenten min vil ikke opp, så får krysse alt jeg har av fingrer og tær, at den har steget i morra, så jeg ikke blir innlagt igjen[:)]
fikk lov til å reise hjem en dag nå, savnet Emma veldig masse, hehe[:)][:)]

skal prøve å få lagt inn ett bilde i kveld[:)]

Skal krysse fingre for at du får bli hjemme[:)]. Gleder meg til bilde - gjerne av søstrne også hvis det finnes[:D]

Krysser fingrene for at dere forblir hjemme [:)]

Gleder oss til bilde og håper virkelig at blodprosenten er stigende!!!!!! [:D]

Håper du får gode resultater på kontroll, da! Og godt å høre at ting går så fint ellers[:)]

Uff, ikke morro å miste så mye blod. Måtte de klipep deg da? Siden du mista så mye?

Godt å høre at lillesøster har det bra vertfall. Og gratulerer så mye nok en gang

oi det var mye blod mista [&:] Jeg mista bare 300ml eller noe, så 2 liter høres jo kjempe mye ut - ikke rart du er litt svimmel da [&:] Men håper du har kommet deg og at du får lov til å komme hjem! Gleder meg til å se bilder og å høre alt om fødselen [:D] Igjen, gratulerer så mye!!

Back
Topp