Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: *Emma08*
så koselig med tråd[:)][:)][:)] hehe.
vært litt stille i det siste, driver å pusser opp for harde livet før babyen kommer. myyye å gjøre[X(]
bestemte oss for å lage bad av det ene soverommet, ypperlig tidspunkt å begynne med det nå
også har vi hatt juleferie og vært på tur i bergen og stavanger en tur[:D]
men har kommet tilbake i hverdagen nå, så nå blir det mer sofatid og datatid frem til fødselen[:D][:D]
går det bra med oppussingen deres tjukka?? er dere ferdig, eller har dere mye igjen?
skal ta magebilde om ett par dager, glemte kameraet i bergen[:-][:)]
ORIGINAL: Tjukkaaa
ORIGINAL: *Emma08*
så koselig med tråd[:)][:)][:)] hehe.
vært litt stille i det siste, driver å pusser opp for harde livet før babyen kommer. myyye å gjøre[X(]
bestemte oss for å lage bad av det ene soverommet, ypperlig tidspunkt å begynne med det nå
også har vi hatt juleferie og vært på tur i bergen og stavanger en tur[:D]
men har kommet tilbake i hverdagen nå, så nå blir det mer sofatid og datatid frem til fødselen[:D][:D]
går det bra med oppussingen deres tjukka?? er dere ferdig, eller har dere mye igjen?
skal ta magebilde om ett par dager, glemte kameraet i bergen[:-][:)]
J A ! ! M Y E igjen!!![:'(] vi holder på med kjelleren nå og fant ut at toalettet må flyttes -det betyr å "pigge seg gjennom gulvet" (på rørleggerspråk[8|]) og da ryker varmekablene på hele kjelleretasjen.... så da stoppet ting litt opp - også fordi ingen rørlegger var tilgjengelig til denne jobben i desember[>:][8D]forståelig nok da... håper på at ting kommer i gang når mannen er tilbake fra island[:)]. Først når kjeller er ferdig kan vi fortsette med vår boenhet siden jeg ikke gjør så mye. Men nå driver jeg med fintouchen der det treings, maling av noen dører, spesialsyr (!!!! du leser riktig) gardiner til loftetasjen og lignende[8D]
Får vi se bilder av nytt bad? Bad er trolig det VERSTE rommet å pusse opp tror jeg! (eller lage nytt for din del).. møkkajobb med mange overraskelser og mye tid og dritttjobb.
Gu så positiv jeg høres ut da[8D]