Emma08

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Hei igjen...

Du hvordan kan det ha seg at vi har så mange dager i mellom (nedtellingsdager til fødselen) når du er 5+6 tror jeg det var, og jeg er 5+5 dager?

Hihi, så bare på tickeren din, så skikket jeg på min egen, og begynte å undre meg litt...[:-][:-] [;)]

hehe, si det[8D]. du har termin 14 du også?
hmmm, kanskje jeg tok 3 dager for mye enn 2, når jeg lagde tickeren??
i'll check it out[8D][;)]

aah, misforstod. de dagene som er igjen ja.. hehe, jeg har 239 og du har 242, også er jeg en dag lengre enn deg..
haha, så rart.

ORIGINAL: *Emma08*

aah, misforstod. de dagene som er igjen ja.. hehe, jeg har 239 og du har 242, også er jeg en dag lengre enn deg..
haha, så rart.

Kan godt hende jeg har klusset til med dagene du skal trekke ifra, skjønner jo ingenting nå. Tror jeg har termin den 15 feb, men har også en syklus på 28 dager. Kanskje det har noe å si? [8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

haha, så rart.

Kan godt hende jeg har klusset til med dagene du skal trekke ifra, skjønner jo ingenting nå. Tror jeg har termin den 15 feb, men har også en syklus på 28 dager. Kanskje det har noe å si? [8D]

har også en syklus på 28 dager, så kan jo ikke ha noe å si det heller.
nei, har ikke peiling jeg, vi føder vel når vi føder[8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

haha, så rart.

har også en syklus på 28 dager, så kan jo ikke ha noe å si det heller.
nei, har ikke peiling jeg, vi føder vel når vi føder[8D]

Det stemmer, der sa du det [:D]

har lagt merke til at det står mye forskjellig på de. er ikke likt i det hele tatt[8D]

ORIGINAL: Bina

har lagt merke til at det står mye forskjellig på de. er ikke likt i det hele tatt[8D]

Back
Topp