Emma skal bli storesøster!!!

StoresøsterEmma

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg forta meg hjem fra jobb idag,har  bursdag og greier, måtte bare innom apoteket å kjøpe en test. For å slutte å tro og tenke så mye, Skulle slå det fra meg, ettersom jeg har blitt så utrolig skuffa så mange ganger. Sa til meg selv: Nei nå SLUTTER du å tenke sånn! Du vet det ikke er noe! Slutt å tenk sånn, du blir bare skuffa!! Har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt, eneste en del hjertebank idag og i går. Tanken bare slo meg ut av det blå idag...

Gikk hjem, tok testen og gråt! Og gråt! Og lo! Også på selveste bursdagen min da??
Emma skal bli storesøster... Så må vi bare krysse fingre og alt for at de neste 8 ukene går bra :)

Og denne gangen, skal jeg NYTE hvert sekund <3

Gratulerer med spire i magen :)

Gratulerer så masse med baby og bursdag! Så gøy :)

Gratulerer til både Emma og dere to:)

Gratulere! Kjenner til følelsen rundt testingen. For en opplevelse å gå gravid igjen :) Lykke til videre i svangerskapet!

Og gratulere med dagen :)

Gratulerer så mye:) Kjempegøy "overraskelse" på bursdagen da:)
Hvor gammel er storesøster? 
Her blir storesøster snart to år:)

Gratulerer så masse med en spire, og med bursdag (eller var det kanskje i går..gratulerer uansett)

Hihi så morro! kjøpte selv egentelig testen litt sånn for å slå det litt fra meg jeg å. Kunne jo ikke ha gått! Ville jo ikke ha forventninger. Men jaggu var den ikke possitiv<3

Gratulerer så mye til dere hvertfall :)))

Ja, jeg var helt sikker på at jeg skulle få negativ test, har sikkert hatt 10 det siste halve året. så denne gangen viste jeg at jeg ikke ville bli skuffa.Gleden var jo da ekstra stor når den var positiv.

Emma blir fire nå i Juni, og har snakka om at jeg må få baby i magen i over ett år. Det merkeligste  med alt er at hun hadde vært ute med mormor på bursdagen min for å kjøpe gave til meg,  og hu hadde vært heeeelt bestemt på å kjøpe en liten "mor og baby" statu, blei litt rørt med tanke på at ingen vet noe, så kommer 4åringen min med ett sånt påfunn helt av seg selv <3

Åh, så herlig Nesten underlig hva som er tilfeldigheter iblandt;) 

StoresøsterEmma skrev:
Ja, jeg var helt sikker på at jeg skulle få negativ test, har sikkert hatt 10 det siste halve året. så denne gangen viste jeg at jeg ikke ville bli skuffa.Gleden var jo da ekstra stor når den var positiv.

Emma blir fire nå i Juni, og har snakka om at jeg må få baby i magen i over ett år. Det merkeligste  med alt er at hun hadde vært ute med mormor på bursdagen min for å kjøpe gave til meg,  og hu hadde vært heeeelt bestemt på å kjøpe en liten "mor og baby" statu, blei litt rørt med tanke på at ingen vet noe, så kommer 4åringen min med ett sånt påfunn helt av seg selv <3

Så utrolig koslig da<3 Var meningen av den skulle være positiv denne gangen da! :)

Back
Topp