emma har sagt sist første ord

evens mamma

Elsker forumet
ja og ka tror dåkke d va?!!

jooda PA-PA... eg så har øvd så mye md hu på å sei mamma[8D]så går hu rundt her i gåstolen idag å jabba pa-pa i heila formiddag[:D][8D]
kan tro d e ein stolt far i hus[:D]han så nesten aldri e hjemma for han e alltid i huset så eg rekna md at d va mamma hu sko sei først[8D]
even sa og pappa før han sa mamma så den "gleden" fekk kje eg[8D][:D]hehe

Hehe[:D] Gratulerer med det første ordet da, selv om det ikke ble mamma[;)][8D]

Så herlig - allerede altså? Jeg trodde vi måtte vente enda fem-seks måneder før det skulle komme noen ord jeg, men så er det kanskje bare et par måneder unna? Eller kanskje Emma er tidlig? Koselig når de begynner å snakke.

Her var det første ordet til Johanna mamma - enda jeg hadde øvet på pappa, pappa, pappa - spennende å se hva August sier først

hu e kje tidlig ute[:)]vett flere på hennas alder så kan sei hei å mamma elle pappa, men så klart kor stor forståelse hu har for d å sei pappa e nok kje så stor ennå[8D] hu har babla veldig mye idag å seie papapapa imellom der komme d av og te mapapa hehe morsomt å hørra at hu har knekkt koden for å sei "ord" istede for bare lydar[8D]som gledesskrik å hyl å gurgling så d har godt i lenge nå[:)]

ORIGINAL: *JLmamma*

Hehe[:D] Gratulerer med det første ordet da, selv om det ikke ble mamma[;)][8D]

Så gledelig snurt jeg hadde blitt dersom mine jenter sa pappa før de sa mamma. frida var sent ute med å si mamma. hun kunne si andre ting før hun sa både mamma og pappa, så vi ventet lenge. Det blir spennende å se hvor lenge vi må vente før Maja sier sine første ord.

Så koselig!! kan tenke meg at pappaen er fornøyd![:D]

Så koselig, kan tenke meg at pappan er fornøyd.

Back
Topp