Lykkelig*mamma
Glad i forumet
Å det går så bra!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Vi er bare så superstolte av henne.
Har forsøkt en stund til å få henne til å si fra når hun må tisse, uten så mye hell.
Å tisse på do har vært helt ok, men hun har ikke sagt fra.
Så vi har rost og rost når hun har tisset på do.
FOr halvannen uke siden, etter at hun hadde hvilt på dagen, sa hun at hun ville ha på truse.
Noe som var helt greit for meg.
Den dagen sa hun ikke fra så mye, jeg tok henne med på do jevnlig. Hadde et uhell.
Dagen etter i bhg hadde hun også bare et uhell.
Helgen gikk kjempebra og da begynte hun også å si fra når hun måtte på do[:)][:)]Å da var det gjort.
Nå sier hun fra hele tiden når hun må på do, samt at hun også fikser selv når vi er ute/inne. Klær av seg og går på do selv.
De siste 5 nettene har hun også vært tørr på natta, så i natt er første natt uten bleie.
Spennende å se hvordan det går[:)]
________
Natta gikk kjempebra den!
Trusa og senga var tørr! Å ei stolt jente som kunne konstantere at hun hadde truse på seg i natt[:)]
Så nå fortsetter vi med truse på natta også!
Store, lille jenta til mamma begynner å bli skikkelig stor ja.
Vi er bare så superstolte av henne.
Har forsøkt en stund til å få henne til å si fra når hun må tisse, uten så mye hell.
Å tisse på do har vært helt ok, men hun har ikke sagt fra.
Så vi har rost og rost når hun har tisset på do.
FOr halvannen uke siden, etter at hun hadde hvilt på dagen, sa hun at hun ville ha på truse.
Noe som var helt greit for meg.
Den dagen sa hun ikke fra så mye, jeg tok henne med på do jevnlig. Hadde et uhell.
Dagen etter i bhg hadde hun også bare et uhell.
Helgen gikk kjempebra og da begynte hun også å si fra når hun måtte på do[:)][:)]Å da var det gjort.
Nå sier hun fra hele tiden når hun må på do, samt at hun også fikser selv når vi er ute/inne. Klær av seg og går på do selv.
De siste 5 nettene har hun også vært tørr på natta, så i natt er første natt uten bleie.
Spennende å se hvordan det går[:)]
________
Natta gikk kjempebra den!
Trusa og senga var tørr! Å ei stolt jente som kunne konstantere at hun hadde truse på seg i natt[:)]
Så nå fortsetter vi med truse på natta også!
Store, lille jenta til mamma begynner å bli skikkelig stor ja.