emil denim skjorte

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann, har nokon sett ei emil liknandes denim skjorte med brune puter på albogen på lindex? :)
 
Yup, jeg kjøpte akkurat den til Crazybaby for.. tja.. over en mnd siden. Så fin sammen med gulorangeaktig bukse. Og så har han en lignende i samme stil som er beigestripet. Den er også fra Lindex. :)
 
kunne du ha kjøpt den til Fredrik i str 86 eller 92 (helst denne str) om dei har den? er også på leit etter den blå vesten i 92 :) masse fint der no men blir fort utsolgt. Har kjøpt den buksa du har til Crazybaby ;)
 
savna den emil liknande blåstripete skjorta dei selgte i sommer, den va fin den :)
 
Åffkårs! Jeg kan ta en titt for deg, men det blir sikkert ikke før på tirsdag. Jeg har en sjukling igjen, men håper at morgendagen gjør underverker. Hvilken bukse mener du, btw? :)
 
tnx :) god bedring til Crazybaby :) trasi å være så mykje sjuke når en e so liten. Den gul orange aktige buksa :)
 
Tusen takk. <3 han har vært mer eller mindre syk siden aug sept, så nå begynner jeg å bli lei. ikke fordi det er slitsomt, men fordi han har tapt seg selv. ah, ja, den buksen er najs! jeg gir et pip når jeg har vært på en liten shoppingrunde. :)>
 
Back
Topp