Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da har vi bestemt at lillebror i magen heter Emil! Alle fem søsknene og mammaen og pappaen er godt fornøyde:-))) I morgen er jeg 23 uker også!! Mye å være glad for!!!
Det morsomme er at navnet ikke sto på lista engang:-) Pappaen foreslo det og alle var enig. Kanskje det noen ganger er sånn med navn. En bare kjenner når det er riktig. Men husker at navnet ble vurdert når Snorre på 16 år skulle ha navn. Det gjør det ekstra koselig:-) Deilig å være 23 uker i morgen. Sliter med kynnere og kjenner jeg er litt engstelig. Men skal på ny ultralyd på onsdag. Ser frem til å komme over disse "kristiske" ukene hvis det skulle skje noe. Men det går nok bra denne gangen også:-))))))
Det morsomme er at navnet ikke sto på lista engang:-) Pappaen foreslo det og alle var enig. Kanskje det noen ganger er sånn med navn. En bare kjenner når det er riktig. Men husker at navnet ble vurdert når Snorre på 16 år skulle ha navn. Det gjør det ekstra koselig:-) Deilig å være 23 uker i morgen. Sliter med kynnere og kjenner jeg er litt engstelig. Men skal på ny ultralyd på onsdag. Ser frem til å komme over disse "kristiske" ukene hvis det skulle skje noe. Men det går nok bra denne gangen også:-))))))
Gratulerer med navnevalget! :-)
Vi venter også en gutt, men hva gutten skal hete har vi ingen anelse om. Personlig har jeg forelsket meg i Kasper, men det liker ikke barnefaren. Og så må navnet kanskje matche foreldrenes (Gard og Carina)?