anineestelle
Andre møte med forumet
Noen her som lider av emetofobi?
Hvordan gjør dere det, i en hverdag med barn?
Hvordan gjør dere det, i en hverdag med barn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her....Går helt fint. Fordi det må.
Heldigvis forstår mannen meg, så jeg slipper å håndtere det når han er hjemme. Er jeg alene hjemme blir det som det blir.
Samme her....
Ble smittet av omgangssyken i dag. Heldigvis ikke spydd ... (ikke gjort det på 25 år) ..
Men det er veldig tøft når det står på.. Det må jeg virkelig innrømme... Men jeg har mest angst for å bli smittet selv Derfor jeg sliter sånn ...... Men jeg har ekstremt angst... hatt det siden jeg var 6 år gammel...
Hva er det?
Godt dere holder ut. Venter mitt første barn i april og kjenner dette er en av mine største bekymringer.
Men hvor ofte i løpet av en sesong med rotavirussmitte kan jeg forvente at frøkna er syk med omgangssyken når hun starter i barnehage? Alle barn er jo forskjellige og med forskjellig immunforsvar, men hvordan er det med deres barn? En gang per vinter? Eller snakker vi fem? Prøver å forberede meg litt psykisk så jeg ikke står der i fullt sjokk. [emoji30][emoji28]
Og forresten! Merker en tydelig forskjell på barn som har fått rotavirusvaksine og barn som ikke har fått den? Er de merkbart mindre syke?
Takk for svar, ler nesten litt nervøst av min egen redsel for det her [emoji23]