Emaljunga scooter ..

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Noen som har den? Hvordan er den for barnet å ligge i? Hvordan er den å trille? Har easywalker sky nå, men synes barnet "ligger så bakover" i full sittestilling. Noe frøkna blir morsk for..

Jeg har brukt scooter på begge fra de var 1 år ca. Veldig lett og trille, og tar ikke så stor plass i bilen. Begge mine sov godt i den, men den kan ikke legges helt ned da :)

Har den som sovevogn i bhg, og det funker fint det:-) men den kan ikke legges helt flatt. Og fornøyd med ellers bruk også:-)

Har emmaljunga scooter frå 2013 til storesysta, kjempe gode tar liten plass, romslig å ligge/sitte i, får også plass til både voksi classic og voksi urban i den !
Er også god "lastekapasitet", romslig korg under, så har eg nett frå tinkafu+koppholder på håndtaket, suverent!

Veldig fornøyd med den, veldig god å trille, lett osv. Ungen som kjempegodt i den, selv om det ikke er full liggestilling i den.

Vi bruker den i barnehagen. Lillegull sover godt i den :)

Hmmm blir en tur til helga for å se på en i butikken da.. Hadde nok ikke nølt om det hadde vært full liggestilling.. Ikke sikkert det har så mye å si for sovingen. Hun begynner jo også å sove færre timer også :rolleyes::rolleyes:
Takk for svar dere:)

Back
Topp