Emaljunga eller Britax

kholen

Flørter med forumet
Står mellom emaljunga sento pro outdoor og britax smile z5. Noken som har erfaring eller har meninga om ka som er best?
Skal stort sett trille på asfalt eller grusvei.

Vil tro Emmaljunga sento pro er mer robust og holder seg lengre. Har fått inntrykk av at flere med Britax er fornøyd men at vognen fort blir knirkete

Vi gikk for Britax etter å ha vurdert de samme, mest fordi den var lettest for oss å få inn bilen (liten bil) + vi liker den bilstolen best. I tillegg syns jeg den er så lett og komfortabel å trille, og så liker jeg kanskje utseendet bittelitt mer :love7 Men er jo vår første, så kan ikke si noe på holdbarhet og slike ting!

Vi har kjøpt Britax smile Z5, er veldig fornøyd med både utseende og at den er lett og god å trille. Vi har også bilstolen. Men har bare testet den ut her hjemme, nå står den og venter på baby, så har dessverre ingen erfaringer å bidra med :smiley-ashamed004

Ingen knirk i vår Britax-vogn etter straks to års bruk hvertfall. Og den har blitt flyttet på MYE ut og inn av bil m.m.
Min venninnes Emmaljunga derimot høres ut som den har kanarifugler gjemt i hjulene.

Back
Topp