Emaljunga City Cross

hope<3

Elsker forumet
Tror jeg kommer til å kjøpe den med duo bag. noen som har den ? Veldig flott vogn syntes jeg, lett var den også =)

Vi vurderte den men den er så lav at jeg som er litt høy og sambo som er henda høyere trenger nok en litt høyere vogn:( blir nok Edge duo med alliminium understell tippe eg:)

Vi beholder City Crossen til nr. 2
Verdens beste vogn!

hope<3> skrev:
Tror jeg kommer til å kjøpe den med duo bag. noen som har den ? Veldig flott vogn syntes jeg, lett var den også =)

Det er vel bare city-bagen som passer i city cross?

Vi også skal kjøpe den.
Har en Edge vi er strålende fornøyd med,men den er desverre alt for tung for denne lille damen nå.

citybagen kan brukes på alle emmaljunga vognene,da de har samme klip on system, MEN man får kun kjøpt citybagene løse, ikke de andre bagene, om man evt ikke får kjøpt de brukt på finn ol.
Var iallfall det emmaljungaselgeren sa til meg, og jeg har finni ut på nettet.

citybagen kan brukes på alle emmaljunga vognene,da de har samme klip on system, MEN man får kun kjøpt citybagene løse, ikke de andre bagene, om man evt ikke får kjøpt de brukt på finn ol.

Jeg kan bare ikke helt skjønne at det er plass til å montere Edge-bagen på en citycross, for det er jo ganske mange cm forskjell på bagene, både i lengde og bredde.

Imsa skrev:

hope<3> skrev:

Det er vel bare city-bagen som passer i city cross?

hihi mente med hard bag ikke myk bag  =)

så gøy å se på vogner, tenkte meg en tur på barnashus og babyshop for å prøve kjøre litt på vognene =)
Foreløpig er Emmaljunga City Cross favoritten =)

Jeg er helt bestemt på å velge City Cross, med city bag. Til oss er den nok helt perfekt hvertfall! :) Også så fiiiin! 

Currrlysue skrev:

Mommy1986 skrev:
Vi beholder City Crossen til nr. 2
Verdens beste vogn!

Oh yes! ;)

signerer denne, vi er fornøyd iallefall :)

Currrlysue skrev:

CaritaA skrev:
Jeg er helt bestemt på å velge City Cross, med city bag. Til oss er den nok helt perfekt hvertfall! :) Også så fiiiin! 

den fargen er så fin!!!:) har den, å bildet lyver den er myemye finere i virkeligheten!:)

åå tror jeg meg så litt på denne fargen. den var fiin =)
Tror jeg også skal ta en farge på baggen og en på sportsdelen =) Gøy når en kan ha flere farger =)

Synes den faktisk blir for lett jeg....
En venninne har den, og jeg har Simo Kombi... Vi trillet i litt dårlig vær, og da kantet faktisk vognen hennes sidelengs pga vinden! Min var helt stødig....
Men så lenge man ikke går i masse vind så er den jo kjempegrei...
Elsker bare aaaaaaaaalt ved Simo Kombi jeg, inkludert vekten :)

Back
Topp