Elwelyn!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Masse lykke til på kontrollen idag! :)
Håper du får gode nyheter! :)

Vi håper på gode nyheter og at dere ellers kommer i gode hender! Lykke til, vi tenker på dere!

Lykke til:) håper alt går fint:) venter på oppdatering :)

Takk for at dere tenker på oss jenter, dere er gode :)

Det har egentlig gått veldig bra i dag. Vi fikk bekreftet at det er et betydelig avvik på den ene nyren, det kan tyde på at den ikke virker i det hele tatt. Men når det først er feil på en nyre, så kan det være vel så bra om den ikke virker i det hele tatt, fordi en halvfungerende nyre ofte må opereres og kan føre med seg mange infeksjoner osv. Man klarer seg helt fint med en nyre, og den andre nyren til babyen fungerer som den skal. jeg får ny UL på Riksen om 4 uker igjen, for rundt 24 uker er optimalt for å se detaljer i mageregionen. Da blir det også utarbeidet en oppfølgingsplan fram til fødsel, og etter fødsel blir det hyppig oppfølging av flinke barneleger på sykehuset i Tønsberg, for å forsikre seg om at alt utvikler seg bra. Det høres ut som om dette skal gå veldig bra, så jeg er ganske avslappet.

Legen visste nok ikke at vi ikke skulle vite kjønn, så hun plumpet ut med at det er en lillesøster i magen før vi egentlig fikk sagt i fra At vi ikke ville vite. Litt dumt at vi gikk glipp av den spenningen, men det er ikke verdens undergang :) Nå gleder jeg meg veldig til å bli mamma til jente nummer 3!

Gratulerer så mye med ei jente :)
Selvfølgelig litt trist at de oppdaget avvik på ene nyra, men godt det ble oppdaget nå så dere kan få oppfølging og få laget en plan frem til fødselen.
Synes du er kjempetøff som tar denne beskjeden så bra, men som du nevner så er det vel egentlig ingen grunn til å tro noe annet enn at dette kommer til å gå så bra så :)
Litt dumt at dere fikk vite kjønnet da når dere egentlig ville holde det hemmelig.

Gratulere med jente:)
Du har nok rett i at det er bedre med en fungerende enn 1 1/2. Mitt tante barn har vært utrolig mye syk pga det.. inn og ut av sykehus og operasjon etter operasjon.. ønsker deg lykke til med alt:) dette skal gå bra;)

Gratulerer med jenta som ble røpet ;-) Så godt at det ikke var veldig alvorlig og at dere får god hjelp!

Så bra at dere får god oppfølging framover!
Og gratulerer med nok en jente :)

Så fint at det tross alt kom noe godt ut av alt det leie. Må jo være godt å slippe tenke på operasjoner osv. Også er det jo kjempeflott at dere får så god oppfølging nå! :-)
Jeg er imponert over hvordan du takler en slik beskjed, herlig at du er ved godt mot og ser håp istedet for motgang! :-)
Dette kommer til å gå kjempebra! Du har en sterk, liten jente i magen! :-)
Kjedelig at dere fikk vite kjønnet når dere ikke ønsket det, men du tar jo alt med så godt mot!
Får gratulere masse med den lille jenten også da! Blir nok bra med et trekløver av jenter! :-)

Takk for gode ord, dere er supre :)

Så bra at det var noe positivt i det negative og for at dere føler dere godt i varetatt. Litt dumt at dere fikk vite kjønnet slik uten videre da, men gratulerer med jente nr3 :D

Gratulerer med ei lita prinsesse i magen!:)

Back
Topp