Elvie brystpumpe

Solbæra

Forelsket i forumet
Jeg har sett litt på elvie brystpumpe. Den virker utrolig kjekk, men er den verdt 3000,-?

Fra forige svangerskap erfarte jeg at jeg fikk utrolig mye melk. Veldig mye gikk rett i ammeinnleggene og da husket jeg st jeg angret på at jeg ikle hadde en pumpe som jeg kunne bruke til å lagret melka.

Nå håper jeg å kunne pumpe endel slik at mannen også kan mate babyen, tror det kan være fint for han også.

Men hva mener dere om denne pumpen? Er det noen her som har denne/vurderer å kjøpe den?

Jeg hadde aldri kjøpt en så dyr pumpe, men vurder den heller når du vet behovet?
Jeg skal kjøpe naturbond, en eller 2 stk.
pumpa aldri sist, men skal gjøre det nå, så pappaen kan hjelpe når jeg er på skole og har eksamner :)

den er jo praktisk hvor man er mobil hele tiden, men veldig dyr å :o

Har hørt veldig mye bra om den pumpen, så den vurderer jeg også denne gangen. Jeg hadde klissvåte ammeinnlegg sist, hadde absolutt vært fint med den pumpen da tenker jeg. Hadde dobbelpumpe fra Medela sist og den fungerte veldig bra den, men er så stor og klumpete å dra på, så tanken er å kjøpe ny nå.

Jeg har slitt voldsomt med å få opp melkeproduksjonen med de to andre, og pumpa hver tredje time døgnet rundt de 4 første mnd med andremann, og hver tredje time kun på dagtid i mange mnd etter det også. Så har absolutt vært inne på tanken, siden så mye av døgnet fort kan gå til pumping... men er fryktelig dyrt ja... og lite på finn.no også foreløpig, siden den er såpass ny i Norge.

Jeg tenker også tanken at om jeg kjøper den, så jeg sikkert mye for den om jeg selger den? Jeg ser på finn.no der selges dem til nesten fullpris

Hadde også mye melk sist. Måtte pumpe hver dag. Elsket naturebond. Brukte den mye til "overflødig" melk.

Back
Topp